رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل ارائه تخفیف 25 درصدی برای بهمن ماه و 20 درصدی برای اسفند ماه را به مطالبات شهرداری اردبیل مصوب کرد.
کد خبر: ۱۶۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 21 January 2016

علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در سالیان متمادی شهرداری در اواخر سال و به میمنت ایام پیروزی انقلاب تخفیف 20 درصدی را برای مطالبات خود اعمال می‌کرد که امسال تصمیم گرفتیم در دو مرحله این تخفیف‌ها ارائه شود.

وی افزود: قرار شد برای کاستن از حجم مراجعات در روزهای پایانی سال ارائه تخفیف در بهمن ماه 25 درصد و در اسفند ماه 20 درصد اعمال شود تا از حجم مراجعات انبوه در روزهای پایانی سال به شهرداری اردبیل و معضلات و مشکلاتی که به وجود می‌آید کاسته شود.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: بر اساس تصمیم شورای شهر اردبیل شهرداری موظف است تا در بهمن ماه تخفیف 25 درصدی را به کلیه مطالبات شهرداری به استثنای اجاره بهای مستغلات شهرداری، عوارضات مربوط به ارزش افزوده کارخانجات و هزینه حفاری به میمنت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعمال کند.

سلیمانی ادامه داد: اگر شهروندی در بهمن ماه مراجعه نکرده باشد با مراجعه در اسفند ماه تنها از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند خواهد شد تا بتواند از این مزایا استفاده کند.

وی تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم تا با اعمال این تخفیف‌ها جلوی برخی تراکم کاری را در شهرداری از بابت صدور مجوزها، فعالیت کارشناسان شهرسازی بررسی و تایید نقشه‌های ساختمانی و ... گرفته و امکان انجام کار کیفی‌تر را در دو ماه پایانی سال فراهم آوریم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، پیش از این شهرداری اردبیل اعمال تخفیف 20 درصد را از اول بهمن تا 20 اسفند ماه به شورا پیشنهاد کرده و به این ترتیب تخفیف‌ها مصوب شده بود اما با تصمیم اعضای شورای شهر در کمیسیون شب گذشته قرار بر این شد تا برای بهمن ماه شهرداری 25 درصد و در اسفند ماه نیز 20 درصد تخفیف به کلیه مطالبات خود اعم از عوارض و نوسازی، عوارض کسب و پیشه، جرایم ماده 100 و عوارض متعلق به آن را به همراه کل عوارضات بهای خدمات مسکونی و تجاری، عوارضات اعیانی غیرمسکونی، عوارض پروانه ساختمانی مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقالات را برای افراد حقیقی و حقوقی اعمال کرده و این مبالغ را 50 درصد نقد و مابقی در تقسیط 5 ماه دریافت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار