کد خبر: ۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 17 January 2015

به گزارش تابناك - البرز: استان البرز به دلايل مختلف از جمله پايين بودن ميانگين سني و همچنين مهاجرت جوانان از استان‌هاي ديگر، داراي استعداد‌ها و ظرفيت‌هاي ورزشي بالقوه و بالفعلي است.
از جمله ورزش‌هاي مورد علاقه جوانان البرزي، رشته بومي كشتي است و در سال‌هاي اخير از استان البرز قهرمانان نام آشنايي به ورزش كشور معرفي شده‌اند.
قهرماناني مانند مرحوم عليرضا سليماني كه ضمن كسب عناوين مهم داخلي و بين‌المللي از خصوصيات اخلاقي بسيار والايي نيز سود مي‌برد.
وجود قهرمانان متعدد نشان مي‌دهد كه در صورت سرمايه‌گذاري مناسب در كشتي استان البرز، اين استان قابليت تربيت قهرمانان ملي بسياري را داشته و جوانان البرزي مي‌توانند در عرصه‌هاي بين‌المللي براي ايران افتخارآفريني كنند.
متاسفانه با وجود پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي متعدد رشته پرطرفدار كشتي در البرز، اين استان فاقد زيرساخت‌هاي لازم است.
يكي از نيازهاي اين استان احداث خانه كشتي است كه طرح آن چندين سال پيش كلنگ‌زني شد، اما هنوز به نتيجه نرسيده و با وجود اعلام زمان‌هاي مختلف از سوي مسئولان، البرزي‌ها شاهد بهره‌برداري از اين پروژه نبوده‌اند.
در تازه‌ترين اظهار نظر، رئيس هیئت کشتی استان البرز خبر از "استفاده از مصالح نامرغوب در احداث خانه کشتی" اين استان داده و بار ديگر گفته است كه بهره‌برداري از خانه كشتي در آينده نزديك محقق نمي‌شود.
مصیب دهبالایی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب در تکمیل خانه کشتی، بهره‌برداری از این مجموعه که چندین بار به تعویق افتاده بود باز هم به تاریخ دیگری موکول شد.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هيئت کشتی این مشکل مشخص و پیمانکار مجبور به تخریب و استفاده از مصالح با کیفیت و درجه یک شد.دهبالایی یادآور شد: تا به امروز چندین تاریخ برای بهره‌برداری از این محیط ورزش وعده داده شده بود که متاسفانه عملی نشده است.
وي البته زمان افتتاح خانه كشتي استان البرز را حداكثر پيش از پايان سال جاري اعلام كرده كه به نظر مي‌رسد، اين وعده نيز محقق نخواهد شد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار