حمله تند بزرگواری به روحانی:
این روزها در میان برخی سیاسیون منتقد دولت حملات تندی به تشریفات و برخی مسائل جانبی سفر رئیس جمهور به فرانسه و ایتالیا مطرح شده است.
کد خبر: ۱۷۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 31 January 2016
این روزها در میان برخی سیاسیون منتقد دولت حملات تندی به تشریفات و برخی مسائل جانبی سفر رئیس جمهور به فرانسه و ایتالیا مطرح شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار دیپلماسی دولت یازدهم در سفرهای خارجی گفت:اینکه زیر پای اسب یک اجنبی سخنرانی کنی و عزت ملت و ایران اسلامی را بر باد دهی افتخار نیست، بلکه اوج توهین به یک ملت است.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با انتقاد از رویکر و رویه دولتمردان یادزهم نسبت به رفتارهای دیپلماسی افزود: موضع ما در قبال این دولت از همان اول روشن بود که سر وته این دولت و آنهایی که در واقع در مرکز نظام این دولت را حمایت می کنند، از ریاست مجلس گرفته تا مسئول شورای مصلحت نظام ،در واقع به دنبال این هستند که مملکت را دو دستی تقدیم غرب بکنند.

وی با انتقاد از رویکرد دولت در همه ابعاد داخلی و خارجی گفت: متأسفانه دولت یازدهم و در رأس آنها خود آقای روحانی تمامی ظرفیت های داخلی را رها کرده و به این جمله بسنده کرده است که تحریم ها ما را فلج کرده و بدون وابستگی به غرب نمی توان گامی برداشت.

نماینده مردم چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: متأسفانه این آقایان فکر می کنندکه بدون وابستگی نمی توانیم کاری بکنیم.

بزرگواری با بیان اینکه دولت یازدهم راه را کج رفته است، بیان کرد: این آقایان با این رفتارهای ذلیلانه و بی برنامه از راه امام و رهبری خارج شده اند و حتی توجهی به رهنمود های رهبری در مورد اعتماد نکردن به غرب نکرده اند و هر روز دلباخته تر غرب شده اند.

وی با انتقاد از رفتار دیپلماسی ذلیلانه دولت یازدهم در سفرهای خارجی گفت:اینکه زیر پای اسب یک اجنبی سخنرانی کنی و عزت ملت و ایران اسلامی را بر باد دهی افتخار نیست، بلکه اوج توهین به یک ملت است.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:با این کارهای که این آقایان انجام میدهند که نمونه آن ملاقات های آنان با مسئولان خارجی است بویی از عزت و اقتدارکشور ایران اسلامی در منطقه را ندارد و هر روز مردم و ملت ایران را ذلیل تر کرده اند.

بزرگواری با بیان اینکه این آقایان باید جوابگوی این ملت با اینگونه رفتارهایشان باشند، تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران حامی مستضعفین جهان است که برخی با ساده اندیشی و شاید یک سناریوی از پیش طراحی شده به دنبال تضعیف دوباره آن در جلوی بیگانگان هستند.

وی خاطر نشان کرد:با این تفکری که دولت فعلی در دست گرفته همه دلدادگان به نظام جمهوری اسلامی دلسرد می شوند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این در شأن رئیس جمهور یک کشورمقتدر به نام ایران اسلامی نیست که در یک موزه و زیر سم اسب یک اجنبی سخنرانی کند.

بزرگواری به مسئله قراردادهای رئیس جمهور در فرانسه اشاره کرد و گفت: اوج ذلت جایی است که حتی مدیر مسئول شرکت پژوه فرانسه حتی به خودش اجازه نمی دهد که با رئیس جمهور ما بنشیند و بحث یک قرار داد را امضاء کند، آیا این عزت دیپلماسی است.

وی با بیان اینکه این دولت از بی برنامگی رنج می برد، بیان کرد:دولت نتوانسته است برنامه ای اصولی برای خروج از رکود و اقتصاد مهیا و حتی قدرت ایران در منطقه را نیز زیر سئوال برده و از طرفی دیگر ایران اسلامی را کشوری وابسته به غرب کرده است.

بزرگواری با انتقاد از رویه مجلس در برابر این موضوعات گفت:متأسفانه رئیس مجلس و اکثریت نمایندگان با این دولت همراه و همدل هستند و کاری از این مجلس هم برنیامده و نخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد ارجمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
بزرگواری از اینکه بزرگواری شکی درش نیست- ولش خوب آمدی ولی فرمش خوب نبود اما محتواش خوب بود و این آخری هم خوب آمدی - اما خدا وکیلی این 2 و نیم سال چرا و به چه علت دیلوگت با اول و آخرت متفاوت بود- وجدانا اگر با همان سرعت روزهای اولیه(چماق) ادامه می دادی چند نفر تو مجلس با شما همراه می شد و امروز مدرس مجلس بودی- ولی بازهم بزرگواری- یک لر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار