دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی اردبیل از در لیست قرار گرفتن اکبر نیک‌زاد در احزاب و گروه‌های اصول‌گرای استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 11 February 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارساز اردبیل، حبیب کوهی عصر امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی که با حضور تعدادی از اعضا و کاندیدای مجلس انجام شد اظهار کرد: احزاب و گروه‌ها یا باید با کادرسازی مناسب و یا انتخاب افراد اصلح و شایسته به دنبال حضور قدرتمندانه در انتخابات باشند تا بتوانند با قدرت و شجاعت تمام در این عرضه حضور پیدا کنند.

وی سه ضلعی شدن جریان انتخابات پیش‌رو شامل اصول‌گرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون یادآور شد و افزود: نباید احزاب اصول‌گرا به دنبال سهم‌خواهی باشند و یا تعدادی از آنها بدون شناسنامه وارد میدان شده و بخواهند در این عرصه میدان‌داری کنند.

دبیر جبهه ایستادگی با انتقاد به برخی از لیست‌های ارائه شده برای حمایت از کاندیدای اصول‌گرا بیان کرد: با این لیست به نظر می‌رسد شکست اصول‌گرایان آشکار باشد در حالی که با تکیه بر هم‌گرایی و وحدت و انسجام بیشتر و استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند بهتر از این می‌توان در این حوزه به جمع‌بندی رسید.

کوهی با بیان اینکه هنوز در استان اردبیل جریان اصول‌گرایی به لیست واحدی نرسیده ولی تلاش می‌شود این لیست به سرانجام برسد یادآور شد: در سر لیست کاندیداهایی که اصول‌گرایان از آن حمایت می‌کند اکبر نیک‌زاد قرار دارد.

وی با انتقاد از فضای تخریبی که برخی کاندیداها و جریان‌های مدعی اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی در عرصه انتخابات به وجود آورند، بیان کرد: ما از کاندیداها انتظار داریم به جای تشکیل تیم تخریب توانمندی خود را ارائه کنند تا مردم با آنها بیشتر آشنا شوند.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل تصریح کرد: 13 حزب و جریان اصول‌گرا آمادگی دارند تا لیست خود را اعلام کنند و این کار طی روزهای آینده با آخرین رایزنی‌هایی که انجام می‌شود به نتیجه خواهد رسید.

کوهی با انتقاد از عدم انسجام مجمع نمایندگان استان و کارنامه ناموفق برخی از نمایندگان مجلس در چهار سال گذشته افزود: ما برای مجلس آینده به یک مجمع نمایندگان قوی با برنامه در حوزه اشتغال و کارآفرینی نیاز داریم تا وزن علمی و تخصصی نمایندگی مجلس نیز ارتقا یابد.

وی ضرورت تقویت پیگیری‌ها و لابی‌گری‌های نمایندگان را در گرفتن حق و حقوق واقعی استان یادآور شد و گفت:‌ موضوع اشتغال برای این استان با توجه به وجود ظرفیت‌های عظیم حوزه صنعتی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی بسیار مهم و اساسی است.

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل با انتقاد از کسانی که در انتخابات پیش‌رو همچنان موضوعات و مسائل قومی را مطرح می‌کنند، ادامه داد: ما باید به سمت عقلانیت حرکت کنیم و زمینه‌ای را فراهم کنیم تا بهترین شرایط برای انتخاب فراهم آید.

کوهی بیان کرد: برخی از کاندیداها با پول‌های میلیاردی می‌خواهند بدعت غلط با پول همه چیز را می‌توان خرید را راه بیندازند اما مردم در هفت اسفند پاسخ این دلال‌بازی‌ها و بدعت‌های غلط را با رای قاطع خود خواهند داد تا همه بدانند که پول و پست و مقام در این عرصه هیچ اعتبار ندارد.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: ما روی گفتمان اصیل اصول‌گرایی تاکید داریم و بر این باوریم نباید عده‌ای از نام و عناوین مسئولان ارشد این استان استفاده کنند تا به زعم خود وحدتی را به وجود آوردند در حالی که اگر وحدت واقعی برای اصول‌گرایان شکل نگیرد آنها با ناکامی روبه‌رو شده و نمی‌توانند نیروهای مورد حمایت خود را راهی مجلس کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار