استاندار سابق اردبیل گفت: تشدید بیکاری در جامعه مسیر توسعه استان اردبیل را کند و در برخی موارد فعالیت‌ها در این حوزه را زمین‌‌گیر کرده است.
کد خبر: ۱۸۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 19 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اکبر نیک‌زاد عصردیروز در نشست انتخاباتی خود در مناطق 13گانه اردبیل اظهار کرد: هر چه قدر احزاب در میدان رقابت‌ها و فعالیت‌ها حضور پیدا کنند خروجی آن به نفع کشور بوده و این فعالیت‌ها جلوی انحصارطلبی‌ها را خواهد گرفت.

وی در مورد فعالیت احزاب و بازنگری قانونی احزاب نیست، بیان کرد: بنده در جلسات کمیسیون شوراها در بررسی فعالیت احزاب حضور داشتم و بر این باورم میدان حرکت و فعالیت احزاب باید گسترده‌تر باشد تا آنها بتوانند با دامنه‌ای وسیع زمینه جلب مشارکت بیشتر مردم را فراهم کنند.

استاندار سابق اردبیل با بیان اینکه احزاب باید مطالبات مردم را در صحنه‌های سیاسی، اجرایی، و قانون‌گذاری پیگیری کند، گفت: پاسخگو بودن مسئولان خواسته مردم از شاکله فعالیت احزاب است که باید نتایج آن را به خوبی مشاهده کنیم.

نیک‌زاد ادامه داد: بیش از 15 جلسه در ارتباط با بررسی وضعیت احزاب در کمیسیون امور شوراها جلسه گذاشتند و خروجی نظرات اندیشمندان و محققان این بود که حزب نباید متکی به شخص بوده بلکه باید پویایی حزب مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این احزاب هستند که با لیست خود در عرصه انتخابات می‌توانند شفاف‌تر و روشن‌تر در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و به جای آنکه عده‌ای بخواهند آدرس غلط به مردم بدهند خود احزاب ورود پیدا کرده و مردم را به عرصه حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

مشاور کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه همه امروز بر این باورند که مهم‌ترین چالش و مشکل این کشور چه در مناطق شهری و چه مناطق روستایی بیکاری است و باید این درد ناعلاج با تدبیری مناسب علاج شده و دامنه مشکلات آن به حداقل برسد، افزود: ما دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم بلکه باید واقع‌بینانه در حل مشکلات تلاش کنیم.

نیک‌زاد فرافکنی عده‌ای را مبنی بر اینکه علت اصلی مشکلات کشور را روحیه استکبارستیزی ملت می‌دانند، افزود: نه تنها تقویت روحیه استکبارستیزی مشکل این کشور نیست بلکه مشکل اصلی اختلاف طبقاتی است که عده‌ای به آن دامن زده و سعی می‌کنند تا این اختلاف طبقاتی تشدید شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی به حضور خود در 23 سال گذشته در حوزه‌های مختلف و تخصص‌های متعدد در قالب مشاور فنی متروی تبریز و مشهد تصریح کرد: بنده سابقه دیرینی در ساخت تونل، پل، ساختمان، راه و ... دارم و با این سابقه طولانی ادعا دارم که باید در کمیسیون عمران مجلس به عنوان رئیس این کمیسیون فعالیت کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
شایدم اوله خبر نداریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار