همایش رویش انقلاب اسلامی با حضور مردم همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 25 February 2016
 همایش رویش انقلاب اسلامی با حضور مردم همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در این همایش با اشاره به داستان جانشینی حضرت موسی (ع) اظهار کرد: جریان‌های تاریخی ذکر شده در قرآن مجید به منزله بیداری انسان‌ها بوده و نباید به دید داستان به آنها نگاه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین "حبیب‌اله شعبانی" افزود: جریان‌های تاریخی نشان می‌دهد اگر کسی برای یک روز هم نباشد نیازمند جانشین است و تا زمانی‌که بازگردد این جانشین باید مراقب امور باشد.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی در زمان غیبت ولی عصر(عج) باید کسی باشد تا بتواند با رجوع به احدیث و روایت آنها رهبری امت اسلامی را به عهده بگیرد که همان ولی فقیه جامعه هستند.

وی مسلمانان را در برابر مسائل اسلامی مسئول دانست و گفت: در زمان فقدان خورسید باید از انعکاس آن بهره‌مند شد و در حال حاضر خورشید عالم هستی همان امام زمان(عج) است.

شعبانی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با اجرای داستان موسی(ع) ولایت فقیه را مورد هدف و هجمه‌های گوناگون خود قرار دهد چرا که ولی‌فقیه امت اسلامی مصباح راه شیعه در شرایط کنونی است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات زیادی در کشور ایران حاکم است اما این مشکلات هیچ ربطی به ولی‌فقیه ندارد و اداره کشور براساس قانون اساسی بوده و با پیاده‌سازی قوانین کشور اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه موظف هستیم از دین خود دفاع کنیم تا تشییع زنده بماند، تصریح کرد: علم مبارزه با ظلم در دستان ولی‌فقیه است و دشمنان درصدد هستند تا سامری دیگری به میان آورده و تشییع را به زمین بزنند.

وی با بیان اینکه اگر مقداری از مرزها بیرون برویم می‌فهمیم شیعه در ایران بسیار مقتدر است، افزود: شیعه اگر از زمین برخیزد تهدید بزرگی برای استکبار بوده و به همین علت شیعیان را در سراسر جهان کوبیده‌اند و جنگ داعش را به منزله درگیری بین شیعیان با یکدیگر راه انداخته‌اند که تهدیدها را از سمت خود دور کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار