شور حماسی مردم لرستان در انتخابات هفتم اسفند
با بازشدن دروازه های شعب اخذ رای امروز مردم لرستان همگام با دیگر مردم این کشور پهناوردر شکوهی وصف ناپذیرحماسه ایی دیگر را رقم زدندودر تمام حوزه های انتخابیه لرستان شاهد حضور حداکثری ومشارکت حماسی مردم هستیم ؛ خوشبختانه فضای امنی که مسئولین امنیتی ودستگاه های انتظامی همراه وهمدل با خود مردم ایجاد کرده اند آرامش وملایمت را در فضای رای گیری نشان می دهد.
کد خبر: ۱۸۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 26 February 2016

با بازشدن دروازه های شعب اخذ رای امروز مردم لرستان همگام با دیگر مردم این کشور پهناوردر شکوهی وصف ناپذیرحماسه ایی دیگر را رقم زدند.

در تمام حوزه های انتخابیه لرستان شاهد حضور حداکثری ومشارکت حماسی مردم هستیم ؛ خوشبختانه فضای امنی که مسئولین امنیتی ودستگاه های انتظامی همراه وهمدل با خود مردم ایجاد کرده اند آرامش وملایمت را در فضای رای گیری نشان می دهد.

مسئولین ارشد استانی و شهرستانی در آغازشروع رای گیری با حضور خوددر پای صندوق ها شور امید را در میان مردم به اوج رسانده اند .


استاندار لرستان هوشنگ بازوند و رییس ستاد انتخابات لرستان سید سعید شاهرخی درساعات اولیه رای گیری در مسجد علوی خرم آباد حاضر شدند ورای خود را به صندوق انداختند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان درجمع خبرنگاران با اشاره به حضور حماسی مردم استان درپای صندوقهای اخذرای گفت: حضورپرشور وشعف مردم مایه عزت و شرف میهن اسلامی است.

بازوند عنوان کرد: انتخابات در ۳۱ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی لرستان برگزار می شود .

وی افزود:تعداد شعب اخذ رای هزار و ۴۲۵ و تعداد صندوقهای رای در سراسر استان نیز دو هزار و ۸۵۰ صندوق است.

استاندار لرستان به کار اطلاع رسانی اخبار مربوط به انتخابات نیز اشاره کرد وتصریح کرد: ستاد انتخابات استان تشکیل شده و لحظه به لحظه روند انتخابات به اطلاع رسانه ها و عموم مردم خواهد رسید.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه میزان رای ملت است تاکیید کرد: در این راستا همه و همینطوسایرکاندیداها باید به رای مردم احترام بگذارند و وظیفه دارندکه حامی کاندیدای منتخب مردم برای توسعه و پیشرفت لرستان باشند.

همچنین استاندار لرستان با اشاره به وجود هزار و ۴۲۵ شعبه اخذ رای در لرستان ، تصریح کرد: از این تعداد ۸۲۹ شعبه به صورت ثابت و ۵۹۶ شعبه به صورت سیار بوده که تعداد شعبه‌های شهری ۶۸۰ و تعداد شعبه‌های روستایی ۷۴۵ مورد است.

هوشنگ بازوند تعداد صندوق‌های اخذ رای در لرستان را دو هزار و ۸۵۰ صندوق دانست واشاره کرد: عوامل دخیل در برگزاری انتخابات در لرستان شامل ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی، ۱۲ هزار نفر عوامل نظارت بوده و هیئت‌های بازرسی نیز شامل هزار و ۴۲۵ بازرس، ۱۴۲ سربازرس و ۱۱ بازرس ویژه هستند.

استاندار لرستان همچنین به وجود هزار و ۴۲۵ شعبه اخذ رای در لرستان اشاره کرد وگفت: در امر برگزاری انتخابات در لرستان ۳۶ هزار نفر دخالت دارند وتعداد رای اولی‌های استان نیز ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر است


.رییس ستاد انتخابات لرستان نیزکه در مسجد علوی رای خود را به صندوق انداخته بود به خبرنگاران گفت: پیروز اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران است.

سید سعید شاهرخی با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری انتخابات کشور در عرصه های بین المللی وبازتاب گسترده آن در صحنه های جهانی ،عنوان کرد: به رغم تلاش های گسترده بیگانگان برای دلسرکردن مردم برای شرکت در انتخابات ملت شریف ایران همواره در انتخابات حماسه خلق کرده اند.

وی تصریح کرد: به طور حتم مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار لرستان ماننددوره های گذشته درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

خبرنگار: رضا جودکی نژاد- سردبیر تابناک لرستان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار