درحالیکه هیچکدام از رسانه‌های رسمی از بروز تخلف در محل‌های اخذ رای سخنی نگفتند یکی از سایت‌های خراسان رضوی در مصاحبه‌ای با مسئول دفتر هیئت نظارت بر انتخابات مشهد توزیع لیست انتخاباتی در شعب اخذ رأی را تکذیب کرد و گفت: هیچ نهاد و ارگانی در انتخابات دخالت نکرده و تخلفات صورت گرفته فردی و انگشت‌شمار و اکثرا از اصلاح‌طلبان بوده است
کد خبر: ۱۸۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 26 February 2016
به گزارش تابناک رضوی،  احمد ذوقی مسئول دفتر هیئت نظارت بر انتخابات مشهد، در گفتگو با «صبح توس»، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مؤثر مقام معظم رهبری و ادامه عداوت دشمنان انقلاب مردم ما هوشیار شدند و بسیار پرشور به صحنه آمدند.
 
وی ادامه داد: میزان استقبال مردم به حدی بود که تا نیمه‌های ظهر حجم بسیار زیادی از درخواست تعرفه جدید به شورای نگهبان داده شد که تاکنون این درخواست‌ها ادامه داشته است و با توجه به پیش‌بینی‌ها بعدازظهر استقبال مردم بیشتر نیز خواهد شد.
 
ذوقی خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته در این دوره در حد فردی و انگشت‌شمار بوده است، و این تخلفات در اکثر موارد مربوط به اصلاح‌طلبان و آن‌هم تبلیغ در حوزه‌های اخذ رأی بوده است.
 
مسئول دفتر هیئت نظارت بر انتخابات مشهد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا نهاد و یا سازمانی به‌صورت گسترده اقدام به توزیع لیست انتخاباتی در شعب اخذ رأی نموده یا خیر گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی آزاد است و هیچ نهاد و ارگانی در انتخابات دخالت نکرده است.
 
وی در مورد روند شمارش آرا گفت: معتمدین و ناظران مورد اعتماد مردم در هر محله که پای صندوق‌ها حاضر بودند و اقدام به اخذ آرا کردند پس از شمارش و جمع‌بندی در هر حوزه انتخابیه طی صورت‌جلسه‌هایی نتایج نهایی را به فرمانداری‌ها اعلام می‌کنند، در آنجا هم متخصص‌ترین افراد در شمارش آرا و جمع‌بندی کامپیوتری در دو گروه جداگانه هیئت نظارت و اجرایی آرا را دسته‌بندی و نتیجه نهایی را به وزارت کشور اعلام می‌کنند.
 
ذوقی در پایان خاطرنشان کرد: در وزارت کشور ضمن مقایسه این دو نتیجه‌گیری، نتیجه نهایی به ستاد انتخابات کشور اعلام و توسط رئیس ستاد برای مردم قرائت می‌گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
توزيع ليست هوالمطلب در روز انتخابات مسجد رضوي ؟
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
سخنان ایشان ... اگر مصداقی از تخلفات انتخابات از سوی اصلاح طلبان دارند چرا پرونده تشکیل ندادند ؟ و تنها به اتهام زنی بسنده می کنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
اصلاح طلبان نیازی به تقلب ندارن اگر چشم بصیرت داشتی می دیدی که اصلاح طلب از توده مردم بر خواسته و مردمی هستن برای اختلاس و رانت برنامه ریزی نمی کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار