ساعت ۹:۳۰ شب وقوع قتل با چند نفر دیگر در پاتوق بودیم، دقایقی بعد مرد مقتول که ناشناس بود برای خرید مواد به آنجا آمد، مقتول پس از خرید مواد در حال ترک آنجا بود که ناگهان مأموران انتظامی به سمت ما حمله کردند ...
کد خبر: ۱۸۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 28 February 2016
ساعت 14:35 ششم اسفند ماه امسال خبر کشف جسد مرد جوانی در تپه‌های اطراف اتوبان بابایی از طریق مأموران کلانتری 146 حکیمیه به بازپرس کشیک قتل اعلام شد که با حضور محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در محل کشف جسد، مشخص شد مرد جوان با اصابت یک گلوله به زیر کمرش به قتل رسیده است.

در تحقیقات اولیه، فردی که جسد مقتول را کشف کرده بود، با مراجعه به مأموران انتظامی گفت: به دلیل خرابی خودرویم کنار اتوبان پارک کرده بودم، ناگهان مرد جوانی با داد و فریاد من را متوجه خودش کرد، زمانیکه به وی نزدیک شدم، این مرد که معتاد به نظر می‌رسید از من خواست که با پلیس تماس بگیرم و به من گفت جسدی را در حوالی تپه‌ها مشاهده کرده است، من نیز با دیدن جسد مرد مقتول با پلیس تماس گرفتم، و مرد معتاد نیز زمانیکه  مشغول جسد و تماس با پلیس بودم از اینجا گریخت.

پس از بررسی‌های بیشتر مأموران متوجه شدند مکانی که مقتول در آنجا به قتل رسیده، پاتوق مصرف‌کننده‌های مواد مخدر است همچنین در هشت نقطه دیگر محل کشف جسد، آثار خونریزی مشاهده شد که با دستور بازپرس پرونده از تمام لکه‌های خون نمونه‌برداری صورت گرفت تا با تطبیق خون‌های کشف شده مشخص شود آیا تمام خون‌ها متعلق به مقتول بوده است یا اینکه فرد یا افراد دیگری نیز در آنجا حضور داشته‌اند.

تحقیقات درباره علت قتل مرد جوان ادامه داشت تا اینکه یک زن جوان با حضور در کلانتری 146 حکیمیه اعلام کرد چندین ساعت از همسرش بی‌خبر است و شوهرش به منزل برنگشته است؛ با اعلام مشخصات مرد مقتول به زن جوان مشخص شد مرد مقتول، همسر این زن جوان بوده و 39 سال سن دارد.

زن جوان در ادامه تحقیقات به مأموران گفت: همسرم نادر ساعت 9 شب 5 اسفند من را به منزلمان رساند و گفت 2 ساعت دیگر به منزل برمی‌گردد اما دیگر از نادر خبری نشد که تصمیم گرفتم فقدان وی را به پلیس اطلاع دهم.

کارآگاهان با توجه به شواهد به دست آمده از مرد معتاد، شناسایی و دستگیری وی را در دستور کارشان قرار دادند تا اینکه روز گذشته وی دستگیر شد؛ صبح امروز مضنون این پرونده با انتقال به دادسرای امور جنایی تهران منکر قتل نادر شد و در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: ساعت 9:30 شب وقوع قتل با چند نفر دیگر در پاتوق بودیم، دقایقی بعد مرد مقتول که ناشناس بود برای خرید مواد به آنجا آمد، مقتول پس از خرید مواد در حال ترک آنجا بود که ناگهان مأموران انتظامی به سمت ما حمله کردند، تمامی افرادی که آنجا بودند فرار کردند اما من و مقتول نتوانستیم فرار کنیم.

متهم 39 ساله این پرونده که در تمام مدت بازپرسی خمار بود در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: یکی از مأموران انتظامی به سمت مقتول شلیک کرد و تیر به سینه مقتول اصابت کرد، من قصد فرار داشتم که یک نفر با قمه ضربه‌ای به سرم زد و بیهوش شدم، نزدیک به صبح زمانیکه به هوش آمدم، متوجه شدم یک جسد در آن اطراف قرار دارد.

پس از اظهارات متهم این پرونده، وی به دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار