#در_جريان_باش (چرخي در شبكه هاي اجتماعي) - 3
تابناک اصفهان: در بسته در جريان باش امروز مي بينيد: انتقاد شدید الحن یک روزنامه نگار به عملکرد رسانه ای و کانال مجمع اصولگرایان اصفهان/ ساپورت فروشی که کله پاچه پاک کرده می فروشد!/ واکنش جالب اصولگرایان به حذف آیت الله مصباح از مجلس خبرگان/ تصاویری از راه شاهی نقش جهان/ شب های خواجو...!
کد خبر: ۱۹۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۶ 02 March 2016
به گزارش تابناك اصفهان، با توجه به گسترش شبكه هاي مجازي خيلي از اتفاقات جريان ها حالا ديگر از روزنامه ها و خبرگزاري ها به داخل تلگرام و اينستاگرام رفته است، تابناك اصفهان در حركت دوم خود سعي دارد رويكرد نويي نسبت به شبكه هاي اجتماعي و بلاگر ها داشته باشد.

بسته شبكه گردي #در_جريان_باش خلاصه اي است از آنچه در دنياي مجازي مي گذرد.


در بسته در جريان باش امروز مي بينيد: انتقاد شدید الحن یک روزنامه نگار به عملکرد رسانه ای و کانال مجمع اصولگرایان اصفهان/ ساپورت فروشی که کله پاچه پاک کرده می فروشد!/ واکنش جالب اصولگرایان به حذف آیت الله مصباح از مجلس خبرگان/ تصاویری از راه شاهی نقش جهان/ شب های خواجو...!



**************************************************************



" شب های خواجو"
**************************************************************
"انتقاد شدید الحن یک روزنامه نگار به عملکرد رسانه ای و کانال مجمع اصولگرایان اصفهان"

کانال مجمع اصولگرایان اصفهان در مطلبی که چند ساعت پس از انتشار روی کانال حذف شد، دلیل رای نیاوردن اصولگرایان را لیستی رای ندادن مردم به اصولگرایان اعلام کرد؛ این مطلب واکنش های مختلفی را به همراه داشت تا جایی که بسیاری از کارشناسان با انتقاد از آن تأکید کردند ضعف رسانه ای مخصوصا در حوزه شبکه های اجتماعی از عوامل اصلی رای نیاوردن اصولگرایان بوده و مشکلات اصولگرایان در این انتخابات به خاطر لیستی رای ندادن مردم!
 یکی از روزنامه نگاران اصفهانی که نخواست نامش در این مطلب عنوان شود در انتقاد به ضعف رسانه ای مجمع اصولگرایان نوشت:
هر چند باید خرج خبرگزاری تسنیم به عنوان پایگاه اطلاع رسانی مجمع اصولگرایان را از کیسه عملکرد رسانه ای اصولگرایان سوا کرد و عملکرد این رسانه را تا حدی بهتر از همتایان اصلاح طلبان خود عنوان کرد اما باید توجه داشت در عصر فعلی اطلاع رسانی، دیگر روزنامه و خبرگزاری و سایت خبری حرف اول را نمی زند، بلکه تعریف رسانه به تلگرام و اینستاگرام ختم می شود! حالا با وجود دلیل خنده داری که کانال مجمع اصولگرایان اصفهان برای رای نیاوردن در این دوره اعلام کرده باید تأکید کرد که اصولگرایان زمانی جای خود را به اصلاح طلبان دادند و بهشت اصولگرایی خود را پس از 12 سال با دستان خود به اصلاح طلبان تقدیم کردند که کانال تلگرام و تیم تولید محتوای مجازی شان در خواب زمستانی ماه های آخر سال قرار داشت و بیشتر به کپی پیست از کانال رسانه هایی مثل تسنیم، صاحب نیوز، فارس، کانون خبر و کمپین انصراف اصولگرایان می پرداخت؛ آن ها زمانی شکست خوردند که تیم قدرتمند مجازی اصلاح طلبان با کانال های مختلف مثل ایران تایمز، حاتا نیوز، راه دوم،اصلاحات نیوز،انتخابات 94، تهران آنلاین، شهر فیروزه ای، پویش اصلاحات، تدبیر و ... در حال اصلاع رسانی و تبلیغ پیرامون برنامه ها و شرایط اصلاح طلبان در این انتخابات بود؛ به واقع اصولگرایان زمانی بازی را باختند که پیرمرد هفتاد و چند ساله تلفن همراه خود را به دست داشت و از درون مطالب کانال اصفهان – گام دوم نام 5 نفر لیست اصلاح طلبان را بر روی برگ رأی خود نوشت! پس خودمان را گول نزنیم و تقصیراتمان را قبول کنیم!

**************************************************************



"راه شاهی میدان نقش جهان پس از گذشت 20 سال از نخستین عملیات مرمتی در ایام نوروز به روی گردشگران گشوده می‌شود"
**************************************************************


" واکنش جالب اصولگرایان به حذف آیت الله مصباح یزدی"
**************************************************************



"فاطمیا پناهی، هنرمند اصفهانی در حرکتی خلاقانه به نوشتن نام مردم به شیوه ای جدید پرداخت؛ وی سعی می کند با نوشتن نام ها با صفتی که به آن علاقه دارند به گونه ای جدید اسم و صفت مورد علاقه شان را نقاشی کند؛ گفتنی است با وجود اینکه این حرکت به تازگی راه افتاده مخاطبان بسیاری پیدا کرده و از این فعالیت خلاقانه استقبال شده است."

**************************************************************


"ساپورت فروشی که کله پاچه پاک کرده می فروشد!"
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار