به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجانغربی ، مهندس سعادت استاندار آذربایجانغربی با حضور در محل کاشت نهال که به مناسبت هفته ی منابع طبیعی پیش بینی شده بود؛ حضور یافت و به همراه معاونین و مدیران جهاد کشاورزی یک اصله نهال غرس کرد.
کد خبر: ۱۹۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 05 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

استاندار آذربایجانغربی در ابتدا از دست آوردها و نمایشگاه توانمندیهای منابع طبیعی بازدید کرد و دکتر وهاب زاده مدیر کل منابع طبیعی استان به همراه وی در خصوص اجرای برخی طرحهای منابع طبیعی از جمله طرح احیاء دریاچه ی ارومیه و طرح ترسیب کربن توضیحاتی را ارائه کرد.

استاندار آذربایجانغربی پس از بازدید و غرس نهال با تبریک هفته ی منابع طبیعی  در گفتگویی گفت:

خداوند متعال را شاکریم که استان آذربایجانغربی دارای منابع طبیعی بسیار خوبی برای مردمان این مرز و بوم دارد. آنچه که اهمیت دارد حفاظت اصولی از این نعمات الهی است که باید همه مردم در توسعه فضای سبز بطور اصولی و علمی مشارکت داشته باشند.

وی در خصوص اهمیت درخت و درختکاری افزود:

همه مردم باید در این سنت حسنه ی پیامبر عظیم الشان و ائمه اطهار مشارکت داشته باشند و در امر درختکاری در بهار طبیعت حضور یابند. البته درختکاری با روشهای اصولی و علمی، چراکه اگر درختی کاشته شود و حفاظت نشود هیچ بهره ایی را درپی نخواهد داشت. مردم عزیز سعی داشته باشند درختانی را غرس کنند که دارای آب بری کم و با کیفیت خوب باشد.

مهندس سعادت در آخر با بیان اینکه منابع طبیعی و مسائل زیست محیطی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد:

وظیف ی همه ما حفظ و نگهداری طبیعت و عرصه های منابع طبیعی برای نسلهای آینده است که امیدوارم همانطور که گذشتگان برای ما این نعمت الهی را به میراث گذاشته اند ما نیز این مواهب الهی را بهتر و پویاتر برای نسلهای بعد حفاظت کنیم.  

 
 
 
 



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار