کد خبر: ۱۹۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 05 March 2016
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترنم دنا،طی ارسال پیامی از طرف مهندس علی تاج امیری (فرماندار سابق شهرستان دنا) و رئیس ستاد مرکزی حاج غلام محمد زارعی،نماینده دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویر احمد و دنا به این پایگاه خبری جهت تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا در انتخابات مجلس دهم که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد فرستاده شده است.
متن پیام بداین شرح می باشد:
بسمه تعالی
موضوع: تقدیر از حضور حماسی مردم
محتوای پیام :
درود و صد آفرین بر شما مردم فهیم و آگاه شهرستانهای بویراحمد و دنا که یکبار دیگر درپای صندوقهای رای همپای هموطنان عزیزمان با مشارکت سیاسی و حضور حماسی خود در دو انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به ندای رهبر عزیزمان در سال همدلی و همزبانی لبیک گفته اید و برگ زرین دیگری را به افتخارات استانمان افزوده اید.
درود خدا بر شرف شما شیرمردان و شیرزنان شهرستانهای بویراحمد و دنا که با بهره گیری از شور و شعور سیاسی و درک شرایط فعلی کشور به خوبی تشخیص داده اید، نیازمندی کشور به مجلسی است که برای پیشرفت و آبادانی آن و ادامه مسیر توسعه نماینده آن می بایست همسو و همراه دولت باشد.
آفرین بر شما که یکبار دیگر به نماینده فعلی خود یعنی حاج غلام محمد زارعی فرصت دوباره و هوای تازه ای بخشیده اید و با آن خادم صادق و بی ریا تجدید عهد نموده اید تا بتواند در یک دوره چهار ساله دیگر برنامه های ناتمام خود را تکمیل کند و همچنان در مقابل فرصت طلبان، یاری رسان و حامی دولتمردان باشد.
اینجانب از طرف ستاد مرکزی حاج غلام محمد زارعی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این پیروزی حماسی و غرورآفرین را به تمامی هواداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از رقبا و حامیانشان که در کنار هم و با رعایت اخلاق و فرهنگ انتخاباتی توانسته ایم شاهد حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات باشیم، صمیمانه تقدیر و سپاس دارم.
در پایان از دست اندرکاران برگزاری انتخابات،عوامل اجرایی و نظارت،نیروهای امنیتی و انتظامی،رسانه ها و صدا و سیما،مسئولین ستاد ها و همه کسانی که به نحوی از انحاء در برگزاری این حماسه سیاسی دخیل بوده اند تا این دو انتخاب مهم در فضایی امن و سالم برگزار شود و مردم همیشه در صحنه بتوانند با حضور آزادانه و آگاهانه با شرکت در انتخابات اقتدار و صلابت نظام را تقویت نمایند،تشکر می نمایم و از خدای متعال برای همه آرزوی سربلندی و سرافرازی دارم.
علی تاج امیری
رییس ستاد مرکزی حاج غلام محمد زارعی
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
شهرستانهای دنا و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار