رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل از اصلاح اعتبار ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری اردبیل در بودجه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 18 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر،علیرضا سلیمانی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران در خصوص مهم‌ترین اصلاحات بودجه سال آینده شهرداری اردبیل گفت: ما پس از بحث و بررسی تخصصی اعتبارات و نحوه اجرای ۲۰ پروژه مهم عمرانی را تغییر دادیم.

وی افزود: از جمله اعتبار هوشمند سازی تقاطع یاقوت و میدان ورزش پنج هزار میلیون ریال، خرید مخازن مکانیزه زباله و زیر مخزن و طرح تفکیک سه هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و تهیه پلاک‌های جدید ۵۰۰ میلیون ریال مصوب شد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: تکمیل و ادامه بهسازی رودخانه بالیخلو حدفاصل پل قدس تا عطایی پنج میلیارد ریال و حدفاصل پل یعقوبیه تا زرناس ۲۰ میلیارد ریال تعیین شد که در مجموع با کاهش اعتبار همراه بود.

سلیمانی به حذف پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح شهید دادمان و حذف تهیه طرح‌های جامع شهری اشاره کرد و افزود: در مقابل اعتبار پل داروپخش به ۶۰ هزار میلیون ریال افزایش یافت.

وی به پیشنهاد تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات تقاطع غیر هم سطح مسکن مهر فرهنگیان (نیایش) اشاره کرد و گفت: برای اجرای ادامه خیابان ۴۵ متری شوراسنتر ۳۵ هزار میلیون ریال و برای ادامه اجرای ۵۵ متری کوثر تا تقاطع ۴۵ متری ۱۸ هزار میلیون ریال اختصاص یافت.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل از اختصاص سه هزار میلیون ریال برای تکمیل اجرای پارک بهشت، ۱۰۰ هزار میلیون ریال برای احداث ساختمان شماره دو شهرداری اردبیل خبر داد و تأکید کرد: دو پروژه جنگل پارک الماس با چهار هزار میلیون ریال و پارک نیاز با چهار هزار میلیون ریال تعریف شد.

به گفته سلیمانی به جای احداث و آماده‌سازی حصار کشی محل جدید بازار آهن‌فروشان صرفاً انجام این پروژه با هفت هزار میلیون ریال پیش‌بینی شد.

وی افزود: علاوه بر این شهرداری اردبیل در سال آینده به جای احداث و تکمیل تقاطع غیر همسطح بسیج صرفاً با دو هزار میلیون ریال این پروژه را مطالعه خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل در خصوص بودجه اختصاصی مطالعه و احداث پارک بانوان به شش هزار میلیون ریال اشاره کرد و افزود: در عین حال با دو هزار میلیون ریال زیرگذر بعثت مطالعه و طراحی خواهد شد.

سلیمانی از اختصاص ۱۱ هزار میلیون ریال اعتبار برای مطالعه مسائل مختلف شهرسازی اشاره و تأکید کرد: دو هزار میلیارد ریال نیز برای تملک زمین پارک بانوان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برخی تغییرات پروژه‌ها در شهرداری مناطق افزود: از جمله در منطقه یک فرهنگسرای سوم خرداد به دلیل اینکه استحکام بنای خود را از دست داده تخریب و با اعتبار ۱۰ هزار میلیون ریال بازسازی می‌شود.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در منطقه یک، دو پروژه، در منطقه دو، یک پروژه، در منطقه سه ۱۰ پروژه و در منطقه چهار، یک پروژه اصلاح اعتبار شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار