رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: طرح جامع سیما و منظر شهری قرار است در سال‌جاری برای هر چهار منطقه شهرداری اردبیل تهیه و تدوین شود.
کد خبر: ۲۰۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 24 March 2016

علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در قالب این طرح قرار است به موضوعات و مسائلی همچون نورپردازی و مبلمان شهری توجه ویژه‌ای شود تا امکان بهبود سیمای شهری و همچنین ایجاد جذابیت‌های بیشتر در این حوزه فراهم آید.

وی با یادآوری اینکه در بودجه سال آینده برای بیش از 20 پروژه اصلاح اعتبار انجام شده و سعی کردیم تا با افزایش اعتبارات، مطالعه و احداث پارک بانوان و همچنین تملک زمین برای پارک بانوان به عنوان یک پروژه جدید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: برای شهرداری منطقه یک پیاده‌روسازی‌ها، پازل‌کاری‌ها و احداث فرهنگ‌سرا، برای منطقه دو اصلاح و بهسازی معابر تعریف شده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: برای منطقه سه بازگشایی و روکش آسفالت، بهسازی‌ها و پیاده‌روسازی‌ها در مسیرهای اصلی شهر نظیر میدان شریعتی، شهرک حافظ، رضوان، شهرک کارشناسان و برخی دیگر از مسیرهای هسته مرکزی شهر تعریف شده است.

سلیمانی افزود: برای منطقه چهار شهرداری نیز پیشنهاد کردیم تا بهسازی معابر مهرآباد انجام شود تا ساکنان این منطقه بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ تکمیل و ادامه بهسازی رودخانه بالیقلو در مسیرهای باقی مانده و همچنین تکمیل پارک بهشت و اجرای دو پروژه جنگل پارک الماس و پارک نیایش مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل در مورد تغییرات بودجه‌ای پیشنهادی سازمان‌های وابسته به شهرداری نیز اضافه کرد:‌ تمام 10 سازمان زیرمجموعه شهرداری، منابع اعتباری پیشنهادی‌شان بدون کم و کاست به تصویب اعضای شورای شهر اردبیل رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار