رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کاهش ترافیک شهر اردبیل با احداث پل‌های روگذر و زیرگذرها مورد تأکید است.
کد خبر: ۲۰۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 25 March 2016

علیرضا سلیمانی در گفتگو باخبرنگار مهربا اشاره به احداث چند پل و زیرگذر در اردبیل تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها مطالعه شده است و با این وجود برخی فاقد مطالعات کافی ترافیکی است.

وی افزود: از جمله طرح ترافیکی زیرگذر نیایش به اتمام رسیده و سازه در حال اجرا است و به دلیل تأثیری که در کاهش ترافیک سطح شهر می‌تواند داشته باشد، احداث آن تأکید می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: پل بسیج در انتهای بزرگراه بسیج یا همان پل هوایی قدیم و در ادامه آن پلی بر روی بالخلی چای دو پروژه دیگر است که به نظر می‌رسد نیازمند مطالعات بیشتر است.

سلیمانی به طرح زیرگذر ولایت، پل دادمان، پل داروپخش و پل آقا باقر اشاره کرد و متذکر شد: به‌عنوان‌مثال پل دادمان نیازمند ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار است و مطالعات نشان می‌دهد احداث آن غیرضروری است.

وی افزود: در مقابل پل داروپخش با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار می‌تواند امسال تکمیل شود و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به مشکل تملک پل آقاباقر ادامه داد: اینکه پل‌های متعدد احداث شده و در میانه راه رها شود، مقبول نیست و شهرداری می‌تواند با اولویت‌بندی پروژه‌هایی که بیشترین تأثیر در کاهش ترافیک دارند را اجرا کند.

به گفته سلیمانی در حال حاضر زیرگذر ولایت می‌تواند با اتصال به نیایش حمل‌ونقل شمال غرب شهر را به جنوب و جنوب شرق شهر متصل کرده و موجب شود تردد خودروهای سنگین از بخش‌های مرکزی شهر کاهش یابد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: علاوه بر این، زیرگذر ولایت مسیر گردشگری سرعین- شورابیل را تکمیل می‌کند.

وی افزود: اولویت‌های احداث پل که به شهرداری نیز ارائه شده است تکمیل نیایش و ولایت است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار