بزرگواری:
این برجام و مرجام هایی که قرار بود با آن ها گشایشی در وضعیت کشور ایجاد کند هنوز هیچ گشایشی در برنداشته است و به تعبیر خود آقایون فقط روی کاغذ آمده است و هنوز هیچ خیری به ما از آن نرسید
کد خبر: ۲۰۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 28 March 2016
همایش توسعه شهرستان لنده در روز گذشته با حضور مسئولین رده بالای کشوری و استانی برگزار شد که در این همایش سخنرانان متعددی به بیان نکته نظرات خود پرداختند. یکی از این افراد سید علی محمد بزرگواری بود که به ایراد سخن پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: همجواری با رودخانه مارون یک فرصت بزرگ برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان است که متاسفانه به دلیل مسائل مختلف ما حق برداشت از آن را نداریم و این درحالی است که شهرستان بهبهان از نعمت این روخانه آباد شده است و دشت های ما نیازمند و چشم انتظار منابع آب هستند.

وی یادآورشد: ایجاد پارک های ساحلی در حاشیه رودخانه مارون و توسعه کشاورزی با استفاده از رودخانه مارون مهمترین اولویت برای توسعه این شهرستان است.
این برجام ،مرجام ها هنوز هیچ گشایشی نداشته اند
نماینده مردم کهگیلویه ی بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قبلا در کنار رودخانه مارون کار می شد امروز شاهد یک قطب گردشگری خیلی خوب در این شهرستان بودیم.

وی اظهارکرد: نباید از پشت تریبون ها توقعات مردم را با وعده های که از توان فرد خارج است بالا برد.

بزرگواری در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن گلایه از وضعیت اعتبارات گفت: از بودجه تملک و دارایی سال 94 تنها 30 درصد تخصیص یافت و از ماده 180نیز تنها 50درصد که بودجه امسال هم معلوم نیست چه میزان تحقق یابد.

وی اظهارکرد: باید پیگیر خواسته های به حق مردم باشیم و واقعیت ها را به مردم بگوییم تا قضاوت صحیحی از عملکرد های ما داشته باشند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یادآور شد: جالب است که در هنگام مراجعه وزارت خانه ها ما را به سازمان مدیریت وبرنامه و بودجه و از آنجا ما را به خزانه معرفی می کنند و دست آخر خزانه اعلام می کند که اعتباری نداریم.
وی خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: چرا به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش نمی دهیم و اقتصاد مقاومتی که اتکا به داشته های خودمان است باید به آن توجه کنیم.
این برجام ،مرجام ها هنوز هیچ گشایشی نداشته اند
بزرگواری در ادامه با انتقاد صریح از برجام گفت: این برجام و مرجام هایی که قرار بود با آن ها گشایشی در وضعیت کشور ایجاد کند هنوز هیچ گشایشی در برنداشته است و به تعبیر خود آقایون فقط روی کاغذ آمده است و هنوز هیچ خیری به ما از آن نرسید.

وی به توان موشکی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: برخی ها آزمایش موشک های سپاه پاسداران را نفی می کنند که لازم است خوب بدانند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و ادعای غربی بر این است که آزمایشات موشکی شما شامل تحریم ها نیز می باشد و برخی افراد فریب خورده رسانه های بیگانه نیز همنوا با آنان این را نیز تکرار می کنند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یادآور شد: به واسطه همین موشک ها و توان و قدرت بالای نظامی ایران است که شما و همه ما در امنیت کامل به سر می بریم.

وی تصریح کرد: دنیای امروز دنیای امنیت و امروز خوب می بینید که در ایران امنیت کامل برقرار است و در کشورهای غربی این امنیت نیست و تنها در تصادفات جاده ای ما شاهد کشته شد مردم هستیم که علت ان هم رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.

بزرگواری گفت: لنده تا از بن بست خارج نشود در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت و لازمه آن همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان استانی و ملی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار