رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در بودجه سال ۹۵ شهرداری اردبیل با تصویب شورای شهر هشت پروژه جدید در مناطق سه و چهار تعریف کردیم.
کد خبر: ۲۰۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 28 March 2016
علیرضا سلیمانی در گفتگو باخبرنگار مهردر خصوص تغییرات پیشنهادی شورا برای پروژه‌های عمرانی مناطق چهارگانه به افزایش ۲۹ میلیارد ریالی اعتبار مناطق اشاره کرد.

وی افزود: در منطقه یک پیاده‌روسازی باغمیشه به طرف شریعتی، پیاده‌روسازی عالی قاپو به طرف میدان قیام، پیاده‌روسازی باغمیشه به طرف عالی قاپو و پیاده‌روسازی شریعتی به طرف هفت‌چشمه برنامه ریزی شده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل پروژه عمرانی قابل‌توجه دیگر در منطقه یک را تخریب و بازسازی فرهنگسرای سوم خرداد عنوان کرد و افزود: اعتبار اجرای این طرح به دلیل ضرورت اجرا به دو برابر افزایش یافته است.

سلیمانی در خصوص پروژه‌های منطقه دو اضافه کرد: در منطقه دو بهسازی معابر در کوچه‌های پشت بازار مرکزی، پشت دخانیات، نقی زاده در خیابان معلم، جعفریه، اسلامی و سلطان‌آباد انجام می‌شود.

وی افزود: در منطقه سه، ۱۰ پروژه عمرانی تعریف شده است و بیشترین افزایش پروژه‌ها در این منطقه است که از جمله بازگشایی ۱۸ متری محله امام خمینی کوچه سیف اله حد فاصل شریعتی و بزرگراه شهدا اجرا می‌شود.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر اردبیل علاوه بر این اعتبار اجرای بهسازی بلوک هفت قسمتی از شهرک حافظ و بهسازی بلوک نه قسمتی از ملاباشی افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص پروژه‌های جدید این منطقه تصریح کرد: روکش آسفالت شهرک طالقانی، بهسازی خیابان از پنج راه سلمان آباد به طرف گلمغان، پیاده‌روسازی در مسیرهای باغمیشه- سعدی، باغمیشه- غریبان، چهار راه حافظ- ثارالله، باهنر- ارجستان و نهضت – گلمغان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در منطقه چهار بهسازی معبر مهر آباد به دلیل ضرورت و درخواست ساکنین تعریف شده است، افزود: انتخاب پروژه‌ها پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی بر اساس اولویت‌های موجود عمران شهری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
پروژه عمرانی؟!!!!! قابل توجه!!!!پروژه جدید!!!؟ ... پیاده رو سازی؟!!! روکش آسفالت!!؟؟؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
شما که واسه گلمغان پارک بساز نیستین چرا چند ساله اسم فضای سبز گذاشتین رو زمینای چند تا خانواده که با بدبختی زمین خریدن،حالا نه میتونن خونه بسازن نه زمیناشونو بفروشن،چرا از زمینهای چند هکتاری مالک واسه فضای سبز انتخاب نمیکنین؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار