مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه از انجام بیش از ۱۴ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان کرمانشاهی در پی بارش و آبگرفتگی های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 29 March 2016
مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه از انجام بیش از ۱۴ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان کرمانشاهی در پی بارش و آبگرفتگی های اخیر خبر داد.

حجت الله جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انجام بیش از ۱۴ عملیات امداد و نجات در نتیجه بارش ها و آبگرفتگی های اخیر در کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: با وقوع بارش های سیل آسای اخیر و آبگرفتگی در برخی از نقاط کرمانشاه گزارش هایی جهت امداد رسانی به مرکز پیام سازمان اعلام و هر بار نیز نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و اقدام به امداد رسانی کرده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته بیش از ۱۴ مورد مشکل آبگرفتگی منزل، گیرکردن خودرو در آب و فرد به مرکز پیام ما اعلام شده و نیروهای ما جهت امداد رسانی به محل اعزام و اقدام به عملیات کردند.

وی از انجام ۲عملیات آبگرفتگی منزل مسکونی در خیابان لشکر، ۲ عملیات آبگرفتگی منزل در بلوار کیهانشهر، ۲ عملیات آبگرفتگی منزل مسکونی در شهرستان روانسر روستای باقر آباد، ۱ عملیات آبگرفتگی منزل مسکونی  در شهرک ژاندارمری، ۱ عملیات آبگرفتگی منزل مسکونی در جاده قدیم تهران خیابان یاسمن، ۱ عملیات آبگرفتگی منزل مسکونی در شهرک بهداری و یک عملیات آبگرفتگی نانوایی لواشی در هوانیروز روبروی پل هوایی توسط آتش نشانان کرمانشاهی طی روز گذشته خبرداد.

جهانبخشی افزود: هم چنین نیروهای ما عملیات های دیگری نیز چون امداد خودرو و نجات افراد را طی این آبگرفتگی ها انجام داده اند که از آن جمله می توان به امداد یک خودرو گیر کرده در سیلاب در شهرک دادگستری، امداد خودرو متوقف شده در آب در میدان فردوسی بلوار خلیج، عملیات باز کردن مسیر که در اثر سقوط درخت مسدود شده در پادگان سروران شماره ۲ و نجات یک فرد از منزلی که دچار آبگرفتگی شده در خیابان بازرگانی کرمانشاه اشاره کرد.

وی در ادامه به مردم کرمانشاه و هم چنین مسافران نوروزی توصیه کرد در زمان وقوع بارش های سیل آسا جز به ضرورت از منزل و محل اقامت خارج نشده تا دچار خسارت و خسران نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار