کد خبر: ۲۰۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 29 March 2016
تابناک گیلان: رئیس پلیس راه گیلان گفت: محور رشت به قزوین از پرتردد ترین محورهای استان بوده و در محدوده رودبار و امامزاده هاشم ترافیک سنگین اما روان است.

سرهنگ مهیار رستگار، رئیس پلیس راه استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی و بارندگی تردد در مسیرهای اصلی استان به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که اکثر جاده‌های استان در این ایام پرترافیک است، افزود: محور رشت به قزوین از پرترددترین محورهای استان بوده و در محدوده رودبار و امامزاده هاشم ترافیک سنگین اما روان است و هم‌چنین محور رشت به چابکسر هم روز پرترددی داشته است.

رئیس پلیس راه گیلان با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، گفت: رانندگان از قبل از حرکت از ایمن بودن خودروها اطمینان حاصل کنند، زیرا در گیلان به دلیل بارش باران و عدم روشنایی در برخی معابر، محدودیت دید وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در اولین بارندگی سطح جاده‌ها از یک قشر چربی حاصل از دود اگزوز، خاک و روغن پوشیده شده است و در چنین مواقعی جاده بسیار لغزنده است، زیرا آب باران بین لاستیک و جاده قرار گرفته و سطح اصطکاک و چسبندگی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، در این شرایط رانندگی نرم و آهسته داشته باشید و از ترمزگیری و تغییر مسیر ناگهانی بپرهیزید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار