نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل دروغ‌پردازی، فریب، حیله‌گری و قلب حقایق را از اوصاف استکبار جهانی توصیف کرد.
کد خبر: ۲۱۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 15 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،آیت‌الله سید حسن عاملی بعدازظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته دروغ و افتراهای تکان‌دهنده مسئولان آمریکایی علیه کشور ایران به گوش می‌رسد که در واقع باید گفت فریب و دروغ همه اوصافی در شان استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه محکومیت ایران در خصوص یمن و بحرین توسط وزیر خارجه آمریکا جای بسی شگفتی است، اضافه کرد: این محکومیت در وضعیتی است که عربستان با اذن دولت‌مردان آمریکا در این دو کشور گوی جنایت را ربوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا در خصوص اینکه داعش ساخته دست روسیه، اسد و ایران است، متذکر شد: جای تعجب آنجا است که همین شخص در کتاب خود می‌نویسد ما با مسافرت به ۱۰ ها کشور داعش را جهت مقابله با حزب‌الله پایه‌ریزی کردیم.

عاملی در عین حال به پیش‌نویس قطعنامه سازمان کنفرانس اسلامی اشاره کرد و افزود: این پیش‌نویس به جای محکوم ساختن عاملان اصلی جنایت در منطقه یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان، ایران و حزب‌الله را که مبارزان اصلی با داعش هستند محکوم ساخته است.

امام‌جمعه اردبیل تأکید دارد که امروز امنیت بی‌نظیری در کشور حاکم است و امنیت امروز از برکات اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با یادآوری حماسه آفرینی‌های مقتدرانه ارتش در دفاع مقدس افزود: توانمندی‌های کم‌نظیر ارتش و بالارفتن بنیه ی دفاعی و فناوری‌های نظامی ارتش و استقلال و خوداتکایی ارتش همه و همه مدیون انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاشت درخت به تعداد شهروندان ساکن در استان این اقدام را قابل‌توجه دانست و خواستار همکاری شهروندان در بالا بردن سرانه فضای سبز شد.

امام‌جمعه اردبیل در عین حال از اهالی روستاهای اطراف ییلاقات سبلان و باغرو خواست که از تعدی به مراتع عشایر قبل از کوچ عشایر خودداری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار