رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان:
نا مهربانی ها وکم لطفی ها به هنرمندان متعهد که عمر خود را وقف احیای ارزشهای اسلامی وانقلابی نموده اند کار پسندیده ای نیست و باید قدر این هنرمندان را بدانیم و برای آنها مشکل ایجاد نکنیم.
کد خبر: ۲۲۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 28 April 2016

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت : تربیت هنرمندان با ایمان متعهد از اولویت های کاری بسیج هنرمندان است.

به گزارش تابناک اردبیل، عظیم دشتی امروز در جلسه توجیه برنامه های سال 1395 سازمان بسیج هنرمندان در جمع هنرمندان پارس آبادی گفت :جمهوری اسلامی ایران در طی 37سال گذشته در مسیر حرکت رو به جلوی خود بطور مستمر با چالش ها و تهدیدات متنوعی از سوی دشمنان خود مواجه بوده است که مهمترین چالش و تهدید در زمان فعلی تهدید فرهنگی است.

وی افزود: عدم توجه به مقوله فرهنگ وتوهم خواندن جنگ فرهنگی و عدم برنامه ریزی صحیح برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان می تواند لطمات جبران ناپذیری به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نماید.

دشتی در ادامه گفت: متاسفانه در طول چندین سال اخیر رویدادهای بزرگ فرهنگی وهنری کشور باحاشیه های جدی مواجه شده است که بخشی از این حاشیه سازیها دشمن شاد کن هستند که حضور هنرمندان دوران رژیم شاهنشاهی, اعطای مجوز چاپ ونشرآثار مسئله دار و ضد نظام، اطعای مجوز به کنسرت زنان از جمله برنامه های است که خبر خوبی در عرصه فرهنگ وهنر نمی باشد ومتولیان فرهنگ وهنر کشور باید از این کارها بری جویند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان افزود : همه یقین دارند که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود که در این انقلاب یک فرهنگ مبتذل و الگو گرفته از فرهنگ غربی جای خود را به یک فرهنگ ناب ایرانی واسلامی داد و لذا فرهنگ اصیل اسلامی باید همچنان در جامعه ایرانی خودش را نشان بدهد ولی متاسفانه د رنهایت بی توجهی وعدم نظارت مسئولان امور فرهنگی اتفاقات در کشور می افتد که خیلی نگران کننده است.

و ی افزود همانطوریکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می فرمایند: « دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط، فساد و فحشا, سعی می کند جوانهای ما را از دست ما بگیرد کاری که از لحاظ فرهنگی دشمن می کند،نه تنها یک تهاجم فرهنگی بلکه بایدگفت که یک شبیخون فرهنگی، یک غارت فرهنگی و یک قتل عام فرهنگی است، امروز دشمن دارد این کار را با ما میکند» لذا باید همه هوشیار و بیدار باشند و نگذارند فرهنگ ناب ایرانی واسلامی مورد غارت و چپاول دشمنان انقلاب اسلامی قرار گیرد.

دشتی با بیان اینکه عده ای با تبعیت از بنگاههای خبری ورسانه ای صهیونیستی و ضد دینی سعی در تحقیر ومنزوی کردن هنرمندان متعهد کشور را دارند افزود: نا مهربانی ها وکم لطفی ها به هنرمندان متعهد که عمر خود را وقف احیای ارزشهای اسلامی وانقلابی نموده اند کار پسندیده ای نیست و باید قدر این هنرمندان را بدانیم و برای آنها مشکل ایجاد نکنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان در بخش پایانی خود با تشکر از همه کسانی که در سال 94 دراجرای برنامه های فرهنگی وهنری به سازمان بسیج هنرمندان استان همکاری داشتند اعلام کرد: که در سال 95 نیز بسیج هنرمندان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از قبیل برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج، هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج، هفتمین جشنواره هنر های تجسمی، سومین جشنواره سرودهای حماسی وانقلابی بسیج، برگزاری کارگاهها در رشته های مختلف هنری، درخدمت عرصه فرهنگ و هنر استان خواهد بود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار