بی‌دقتی شرکت هواپیمایی کیش ایر در بارگیری اشتباه چمدان یکی از مسافران پرواز تهران -مشهد ، موجب بروز مشکلات زیادی برای این مسافر شده است.
کد خبر: ۲۲۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 04 May 2016
به گزارش تابناک خراسان رضوی، روز گذشته (14 اردیبهشت 95) یکی از مسافران پرواز تهران- مشهد شرکت هواپیمایی کیش ایر طی تماسی با سایت خبری تابناک رضوی گفت: متاسفانه بی دقتی کارکنان این شرکت در جابجایی چمدان مسافرتی ، موجب تعلل و بروز مشکلات فراوانی برای بنده شده است.
وی افزود: علی رغم انتظار 5 ساعته در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و قرار داشتن تعدادی از مدارک اصلی اسکان در این چمدان ، هنوز نتوانسته ام از این فرودگاه خارج شوم.
به گفته این مسافر ، مسئولان شرکت کیش ایر مشهد در پاسخ به گلایه وی گفته اند: در تلاش هستیم تا در ساعات آینده چمدان را به مشهد بیاوریم .
وی افزود: از کارکنان مستقر این شرکت در مشهد درخواست کرده ام تا با توجه به کم دقتی در بارگیری چمدان ، آن را به محل اسکان من بفرستند ، اما آنها می گویند:  به ما ربطی ندارد و خودتان باید برای بردن آن به فرودگاه برگردید.
 
ورود مدیرعامل کیش ایر به ماجرا

پیگیری تابناک رضوی از روابط عمومی کیش ایر جواب داد تا مدیر روابط عمومی این شرکت در گفتگو با خبرنگار ما از دستور مدیرعامل این شرکت مبنی بر رعایت امر تکریم ارباب رجوع خبر دهد.
اسعدی مدیر روابط عمومی شرکت کیش ایر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عذر خواهی بابت این بروز اتفاق گفت: به طور کل دستورالعملی درباره تحویل بار مسافر در محل مورد نظر ایشان در ایرلاین ها وجود ندارد ، اما با رایزنی ها انجام شده و دستور صریح مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ایر و در راستای مشتری مداری و تکریم مسافر ، بار ایشان در اسرع وقت در محل مورد تقاضای نامبرده تحویل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار