رئیس دادگستری استان فارس از کاهش ۲۱ درصدی سرقت در جهرم خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴ 01 February 2015

به گزارش تسنیم، علی القاصی‌مهر عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری جدید جهرم با اشاره به سناریوی‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته تمام ترفندهای دشمن را نقش بر آب کرده است و امروز شاهدیم که چگونه 5+1 در مقابل ایران به چانه زدن افتاده است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باوجود همه تهدیدات به خارج از مرزها صادرشده است تصریح کرد: علل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در مقابل انقلاب‌های خارجی فرهنگی، ارزشی، مردمی و دینی بودن آن است.

رئیس دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه تأمین امنیت مردم به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد عنوان کرد: شورای تأمین و مسئولان باید در قضیه تأمین امنیت مردم به جدیت ورود یابند و با افرادی که امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کنند برخورد قاطع شود.

وی بابیان اینکه بیشترین جرائم رخ‌داده در جهرم به ترتیب صدمات غیر بدنی، توهین به اشخاص، ضرب‌وجرح است گفت: یکی از معضلات شهرستان جهرم خشک شدن سفره‌های آب‌های زیرزمینی است.

رئیس دادگستری استان فارس از شناسایی 3 هزار چاه غیرمجاز در جهرم خبر داد و افزود: به گفته کارشناسان اگر برداشت از سفره‌های آب زیرزمینی به همین روال ادامه یابد در چند سال آینده این شهرستان با پدیده مهاجرت روبه‌رو می‌شود.

القاصی از کاهش 21 درصدی سرقت در جهرم خبر داد و تصریح کرد: برخورد قاطع و کیفری با سارقین از علل اصلی این کاهش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت استان در سطح بسیار خوبی است افزود: بر اساس قانون با مفاسد اقتصادی در استان فارس برخورد قاطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار