کد خبر: ۲۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 11 May 2016


معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس، آزادی خرمشهر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الله ملاصالحی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بسیار بزرگی را برای ما به همراه داشت که یکی از مهمترین این دستاوردها آزادی خرمشهر بود.

وی ادامه داد: در آن دوران جوانان بسیاری برای دفاع از خاک کشور به شهادت رسیدند اما بالاخره موفق شدند دشمن را از خاک کشور به بیرون رانده و پیروز میدان باشند.

معاون سیاسی، ‌امنیتی استاندار البرز خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

ملاصالحی با بیان اینکه در آن دوران نوجوانان بسیاری نیز از پشت میز کلاس به جبهه‌ها رفته و اسلحه در دست گرفتند تأکید کرد: جوانان امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا و ایثارگران را دارند لذا لازم است تا فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در بین نسل امروز ترویج و نهادینه کنیم.

وی افزود: اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه کشور هستیم مرهون ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در جبهه‌ها حاضر شده و جان خود را نثار آرمان‌های این انقلاب و نظام کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: امروز نوبت ما است تا با حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس راه شهدا را ادامه دهیم.

وی برگزاری مراسم‌های مختلف روز سوم خرداد را در این استان مهم خواند و گفت: برای اینکه اهمیت این روز برای نسل امروز مشخص شود باید برنامه‌های فرهنگی مناسب این روز را برگزار کنیم.

ملاصالحی برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی را مهم خواند و بیان داشت: باید هر چه در توان داریم برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز به کار گیریم و آنان را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار