انتقاد خواهر سرداران شهيد آجرلو از بي‌توجهي برخي مسئولان
شرايط به صورتي بود كه حتي به مديريت بيمارستان تاكيد كردم كه از آنها به دليل عدم رعايت قوانين نظام پزشكي و عدم تكريم ارباب رجوع و بيماران شكايت خواهيم كرد.
کد خبر: ۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴ 02 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: فاطمه آجرلو در گفت‌وگويي به تشريح وضعيت جسماني "زهرا سلطان آجرلو" مادر سرداران شهيد آجرلو پرداخت.
وي اظهار داشت: چندي پيش به دليل ابتلا به برخي از بيماري‌ها از جمله تنگي نفس، به ناچار ايشان را در بيمارستان تخت جمشيد بستري كرديم.
نماينده سابق مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت: متاسفانه در اين بيمارستان نه تنها اقدامات لازم براي درمان بيمار را به خوبي انجام ندادند، بلكه در برخي از موارد از جمله رفتار كادر غير پزشكي به صورتي بود كه اعتراض خانواده ما را در پي داشت.
آجرلو تصريح كرد: در اين بيمارستان تنها كادر تخصصي پزشكي وظائف خود را به درستي انجام مي‌دادند و ديگر افراد از جمله كادر غير پزشكي و كاركنان رفتار مودبانه‌اي با ما نداشتند.
وي افزود: شرايط به صورتي بود كه حتي به مديريت بيمارستان تاكيد كردم كه از آنها به دليل عدم رعايت قوانين نظام پزشكي و عدم تكريم ارباب رجوع و بيماران شكايت خواهيم كرد و اين شكايت نيز در حال پيگيري است.
وي گفت: متاسفانه نتيجه نظارت ناقص شبكه بهداشت و نهادهاي نظارتي موجب مي‌شود كه در برخي از مراكز درماني، با بيماران رفتار مناسبي نداشته باشند.
خواهر سرداران شهيد آجرلو ادامه داد: پس از آنكه مراحل درماني در بيمارستان تخت جمشيد به نتيجه نرسيد، ايشان را به بيمارستان خاتم‌الانبيا (ص) منتقل كرديم و متاسفانه در همين دوران مادر سرداران شهيد آجرلو مشكلات قلبي نيز پيدا كردند.
وي گفت: لذا چند روزي در بخش (CCU)  بيمارستان خاتم الانبيا (ص) بستري شدند و به فضل الهي و با دعاي خير مردم انقلابي و ولايي استان البرز، بهبودي تا حدودي حاصل شد.
فاطمه آجرلو بيان داشت: چند روزي است كه ايشان در منزل تحت درمان قرار دارند و اميدواريم با دعاي خير مردم، ايشان سلامتي خود را به دست آورند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از تلاش‌هاي مدير كل بنياد شهيد استان البرز و كاركنان اين اداره گفت: در اين مدت مديريت بنياد شهيد در استان و كاركنان اين اداره زحمات بسياري براي درمان مادر سرداران شهيد آجرلو متحمل شده و نيازهاي درماني ايشان را برآورده مي‌كردند.
نماينده سابق مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به پرسش خبرنگار تابناك مبني بر اينكه آيا ديگر مديران و مسئولان استان البرز براي درمان اين مادر شهيد اقدامي انجام داده‌اند؟ گفت: متاسفانه بايد بگوييم كه هيچ يك از مسئولان استان البرز نه تنها اقدامي انجام ندادند، بلكه حتي براي عيادت ايشان هم نيامدند.
آجرلو متذكر شد: مردم ما را شرمنده كرده و به طور مرتب براي سلامتي ايشان مراسم‌هايي در اماكن متبركه و مساجد برگزار مي‌كنند، اما مسئولان استان البرز حتي به صورت تلفني نيز تماسي با خانواده شهيدان آجرلو نداشتند.
وي با تاكيد بر اينكه خانواده سرداران شهيد آجرلو هيچگاه از اين رفتارها گلايه نكرده‌اند، گفت: من معتقدم كه زيارت مادران شهدا در همه نقاط كشور توفيقي است كه لياقت مي‌خواهد و اين توفيق نصيب هر كسي نمي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار