در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:
کاظمی یادآور شد : به خانواده این عزیزان در سطح شهر مبلغ 230 ملیون ریال و در روستا مبلغ 180 ملیون ریال جهت خرید و مقاوم سازی مسکن ارائه میشود.
کد خبر: ۲۳۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 31 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از لنده ،کمیسیون توانبخشی و کمیسیون معافیت در محل اداره بهزیستی شهرستان لنده برگزار گردید.
 رئیس بهزیستی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد گفت : در این کیمیسیون 70 نفر از معلولین شرکت کردند که نوع معلولیت مراجعه کنندگان شناسایی شد و از بین شرکت کنندگان هرکدام که معلولیت انان تشخیص داده شد و مورد تاییدکمیسیون توانبخشی به عنوان معلول قرار گرفت ، در اسرع وقت نام این عزیران در سامانه بهزیستی ثبت و مورد حمایت کمک های مستمر و غیره مستمر بهزیستی قرار میگیرد.
نورعلی کاظمی در ادامه نکاتی را در مورد وضعیت خانواده هایی که دو معلول به بالا دارند عنوان کرد و افزود : هفده خانواده دو معلولی درشهرستان لنده داریم که برای این عزیزان پرونده تشکیل و وضعیت این عزیزان مستند سازی و تحت اقدام است.
کاظمی یادآور شد : به خانواده این عزیزان در سطح شهر مبلغ 230 ملیون ریال و در روستا مبلغ 180 ملیون ریال جهت خرید و مقاوم سازی مسکن ارائه میشود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت : کمک هایی در زمینه مسکن به خانواده های با سه نفری معلولی انجام شد که در مجموع در سطح شهرستان دو خانواده هست که داری سه تا فرزند معلول می باشند که مسکن یکی از این عزیزان تکمیل و مسکن خانواده دیگر سه معلولی در حال ساخت و تا مرحله زیر سقف پیش روی دارد.
نورعلی کاظمی در پایان این گفتگو تصریح کرد :هرچند نکاتی را در رابطه با مسکن خانواده های دو و سه معلولی یاداور شدم لازم است به این نکته هم اشاره شود که بهزیستی شهرستان لنده  156 ملیون تومان نیز به صورت بلاعوض در اختیار خانوادهای یک، دو .وسه معلولی قرار داده است.
گزارش و تصویر:مجید مرادی


 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
خداخیرتون بده جناب کاظمی
معلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
نایب قهرمانی حیدرحاتمی ازلنده را درمسابقات قهر مانی کارته ناشنوایان به تبریک میگم.انشالا اقایی کاظمی ایشون را حمایت کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار