تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری افزود:منزل مسکونی مربوط به دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی را به مبلغ 3میلیارد ریال فروخته و آن را برای مشارکت در ساخت این مدرسه اهدا کردم.
کد خبر: ۲۳۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 01 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، سید علی محمد بزرگواری نماینده دوره هشتم و نهم کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ،در اقدامی خیرخواهانه بخشی از هزینه احداث یک مدرسه 9 کلاسه را متقبل شد.
نماینده دوره هشتم و نهم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی-چرام و لنده در آئین کلنگ زنی این مدرسه گفت:این اقدام با هدف کمک به تعلیم و تربیت فرزندان و ترویج فرهنگ وقف انجام شد.

حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری افزود:منزل مسکونی مربوط به دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی را به مبلغ 3میلیارد ریال فروخته و آن را برای مشارکت در ساخت این مدرسه اهدا کردم.

وی گفت:با معامله باخدا می توان از طریق انفاق ،اموال دنیوی را به پاداش اخروی تبدیل کرد.

مدیرکل نوسازی؛توسعه و تجهیز مدارس استان هم گفت:این مدرسه با زیربنای 2هزار و65مترمربع در2طبقه احداث می شود.

جهان مهرابی افزود:باعتبار مورد نیاز برای این فضای آموزشی 12میلیارد ریال است که3میلیارد ریال آن با مشارکت حجت الاسلم بزرگواری و بقیه از اعتبارات ساخت فضاهای آموزشی تأمین می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:اقدام خیرخواهانه حجت الاسلام بزرگواری و بخشش منزل مسکونی خود برای مدرسه بیانگر توجه و تفکر ایشان نسبت به فرهنگ حسنه انفاق است.

هادی زارع پور گفت:حجت الاسلام بزرگواری در جشنواره هفدهم بخشش منزل خود را برای امر مقدس مدرسه سازی تعهد کردند و با اختصاص به این امر مدرسه تحقق یافت.
 
ضمنا قرار بر این است که این آموزشگاه به نام مرحوم سیدروح الله بزرگواری نامگذاری شود.سیدروح الله بزرگواری فرزند حجت الاسلام بزرگواری در حال انجام مأموریت دچار تصادف و مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده اعضای بدنش به 5بیمار نیازمند حیاتی دوباره بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار