با کسب مدال طلا
این مسابقات از سوی حکومت فدرال سوئیس و سازمان جهانی مالکیت فکری ( WIPO ) برگزار شده که در آن بیش از 1000 مخترع و محصول جدید از 45 کشور جهان حضور داشتند.
کد خبر: ۲۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 21 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: بار دیگر با درخشش دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در مسابقات اختراعات جهانی (ژنو ـ سوئیس 2015 ) افتخار دیگری نصیب استان البرز شد.
بر اساس این گزارش، در این مسابقات که از سوی فدراسیون جهانی اختراعات در کشور سوئیس و در شهر ژنو برگزار شد، دانش‌آموزان حسین عیوضی و علی توحیدیان از دبیرستان رشد نو آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج موفق به کسب مدال زرین طلا در این مسابقات شدند.
دانش‌آموزان این ناحیه در چهل و سومین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات ( ژنو ـ سوئیس 2015 ) با اختراع دستگاه غذاپز هوشمند موفق شدند در بین 1000 مخترع و محصول جدید، مدال زرین طلا را برای کشور به ارمغان بیاورند.
این مسابقات از 15 فروردین لغایت 26 فروردین ماه سال 94 از سوی حکومت فدرال سوئیس و سازمان جهانی مالکیت فکری ( WIPO ) برگزار شده که در این مسابقات بیش از 1000 مخترع و محصول جدید از 45 کشور جهان حضور داشتند.
لازم به ذکر است: که مدال برتر هئیت ژولی مسابقات اختراعات و فدراسیون اختراعات کشورهای تایوان و بحرین به حسین عیوضی و علی توحیدیان از ایران تعلق گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار