استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مطابق با نظرسنجی‌های انجام شده زنای ذهنی مهم ترین عامل از هم پاشیده شدن بنیان خانواده‌ها شده است.
کد خبر: ۲۵۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری ایسنا منطقه قزوین، محمد جوانی استاد دانشگاه امام حسین (ع) در مراسم تجمع دفاع از حریم خانواده که شب گذشته در پارک الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک بحث گسترده و مهمی است که باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا بتواند اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: فضاهای مجازی با در دسترس قرار دادن مطالب نامناسب و دور از شأن اسلام در راستای ترویج بی‌حجابی نقش موثری دارند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمنان با ترویج بی‌‍حجابی سعی بر بی‌ارزش کردن اسلام و مسائل اسلامی دارند و تلاش می‌کنند تا سبک زندگی نامناسب غربی را در جامعه حاکم کنند.

جوانی اضافه کرد: ازدواج سفید یکی از معضلاتی است که از دیرباز در کشورهای غربی وجود داشته و منجر به آسیب‌های اجتماعی فراوانی نیز شده است.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: یکی از اقداماتی که در جامعه غربی امروز ملاحظه می‌شود ترویج ازدواج سفید از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی است و موجب شده تا آسیب‌های اجتماعی افزایش پیدا کند.

وی یادآورشد: ترویج ازدواج‌های سفید موجب شده تا 41 درصد نوزادان در امریکا و 84 درصد در کلمبیا از طریق روابط نامشروع متولد شوند که این آمار بسیار خطرناک و دارای پیامدهای گسترده است.

جوانی در پایان گفت: محققان غربی معتقد هستند که برای از بین رفتن زنای ذهنی باید مراقب چشم خود بود چراکه چشم می‌تواند به‌عنوان عنصری مهم در ابتلا به آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار