کد خبر: ۲۵۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 12 July 2016


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر توسعه خدمات در روستاهای البرز تأکید کرد و گفت: با تلاش و اهتمام ویژه مسؤولان به روستاها مشکلات و کمبودها در این مناطق برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا رضوی ظهر امروز در جلسه استقرار سامانه یکپارچه مدیریت املاک اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید بیش از پیش به آن توجه ویژه و اساسی داشت توسعه و رونق روستاها و رفع مشکلات است تا بتوانیم شاهد ارتقای تولیدات روستاها بوده و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون کمبود امکانات و وجود برخی از مشکلات بر سر راه تولید محصولات سبب شده است که روستاییان از برخی از فعالیت‌ها در روستاها مأیوس شده و به شهرها مهاجرت کنند که همین امر مشکلات آنان را دوچندان می‌کند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز با تأکید بر اینکه دهیاران باید تمام تلاش و توجه خود را برای رفع مشکلات روستاها انجام دهند و روستاها را با رشد و توسعه خدمات همراه کنند، افزود: از مهم‌ترین وظایف مسؤولان توسعه خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف است، لذا کم‌کاری در این زمینه قابل قبول نیست.

رضوی در ادامه سخنان خود به اهمیت راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت املاک اشاره کرد و افزود: در این راستا و براساس تدابیر انجام شده تا پایان سال جاری 227 دهیاری در استان البرز به این سامانه مجهز خواهند شد.

وی از بخشداران خواست: برای اجرایی شدن این طرح تلاش خود را کرده و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز خاطرنشان کرد: این سامانه با عنوان سیماک بوده که بستری بسیار مهم برای پایدارسازی و ایجاد بستر به منظور رفاه و کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها را فراهم می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار