کد خبر: ۲۵۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 12 July 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدجواد کریمی قدوسی عضوكميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: با پيگيري‌هايي كه از سوي مجلس پيرامون بحث حقوق‌هاي نجومي صورت گرفت به سرمنشاء اين موضوع رسيديم. يك كانون در نهاد رياست جمهوري این مسائل را مديريت مي‌کند. آقاي حسين فريدون شخص برجسته اين كانون است.
يكي از پرونده‌هاي حسين فريدون "تقليد صداي رئيس‌جمهور" است؛ در يك مورد وي با تقليد صداي روحاني طي تماس‌هايی با مراكز اقتصادي در راستاي ترخيص كالاهاي غير مجاز اقدام كرده و از آنها خواسته تا جلوي واردات اين كالاها را نگيرند. در مورد ديگر نيز فريدون با تقليد صداي رئيس‌جمهور طي تماسي با مولاوردي معاون روحاني به وي اعلام مي‌كند كه از انجام يك سفر خودداري كند. مولاوردي هم كه گمان مي‌كند اين دستور توسط رئيس‌جمهور داده شده از انجام آن سفر خودداري مي‌كند.

در این رابطه مدیر کل روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با رد ادعای نماینده مردم مشهد در مورد تقلید صدای حسین فریدون و منع معاون امور زنان از سفر استانی گفت: این نماینده مجلس باید پاسخگو باشد که به استناد کدام مدرک و سند چنین مساله‌ای را عنوان کرده است البته این موضوع باید به صورت قانونی از سوی دفتر حسین فریدون و حسن روحانی رئیس جمهور پیگیری شود.
سایت ریاست جمهوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار