معاون امور هماهنگی اقتصادی و مدیریت منابع استاندار اردبیل گفت : سرمایه گذاری و خدمات دولت در بخش آب در شمال استان بیش از خدمات عمرانی دولت در کل استان است.
کد خبر: ۲۵۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 13 July 2016
به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل گفت: تنها دستگاهی مانند آب منطقه ای با اختصاص یک میلیارد دلار برای مهار آب های مرزی از محل صندوق توسعه ملی بیش از مجموع خدمات دولت در سطح استان فعالیت دارد اما همچنان مسایل حاشیه ای مطرح است.
وی افزود: به خصوص شهرستان های گرمی، پارس آباد و بیله سوار پس از سفر رییس جمهوری به استان در سال 1393 شاهد تحرکی در پروژه های آب و خاک بودند اما برخی با سیاسی بازی به دنبال جریاناتی دیگر بوده و انتقادهای مختلفی مطرح می کنند.
معاون امور هماهنگی اقتصادی و مدیریت منابع استاندار اردبیل بیان کرد: اعتبار عمرانی سال جاری استان یک هزار و 900 میلیارد ریال است که بین شهرستان های مختلف توزیع می شود در حالی که امسال تنها در شمال استان چهار هزار میلیارد ریال باید هزینه شود.
عباسی گفت: باید در زمینه اقدام های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد که این امر می تواند در قالب بازدید میدانی از پروژه ها و ارایه گزارش از سوی مدیران استانی در حضور جمعی از مردم باشد.
او اضافه کرد: می توان در هفته های آینده نسبت به برگزاری جلسه های ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان ها اقدام کرد که در کنار اطلاع رسانی خدمات دولت نسبت به مردمی کردن و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی اقدام شود.
عباسی همچنین به تصویب یک فوریت لایحه منطقه آزاد اردبیل اشاره و عنوان کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری می تواند سیمای استان را متحول کند و از این رو مدیران و مسوولان باید اهمیت این طرح را با نگاه ملی تشریح کنند چرا که برخی در این زمینه توجیه نیستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار