براساس تصمیم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، عادل آذر برای ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی شد و امروز با رای مثبت نمایندگان مجلس رئیس دیوان محاسبات کشور شد.
کد خبر: ۲۶۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 20 July 2016
براساس تصمیم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، عادل آذر برای ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی شد و امروز با رای مثبت نمایندگان مجلس رئیس دیوان محاسبات کشور شد.
به گزارش تابناک ایلام،عادل آذر متولد سال1345 در دهلران است که نمایندگی حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر و آبدانان در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه‌اش دارد.وی در سال 1389 به ریاست مرکز آمار ایران انتخاب و جانشین محمد مدد شد.
عادل آذر تا ‌اکنون استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس و رئیس مرکز آمار ایران بود و دارای دکترای مدیریت صنعتی است.
عادل‌آذر پس از اتمام دوره تحصیلات دبیرستان، در سال 1363 وارد دانشگاه علامه طباطبائی شد و در سال 1367 با موفقیت دوره لیسانس مدیریت صنعتی را به پایان رساند. وی در سالهای 1367 تا 1370 دوره کارشناسی ارشد را از دانشگاه تربیت مدرس و دوره دکترای مدیریت با گرایش پژوهش عملیاتی را در سالهای 1370 تا 1374 از دانشگاه تهران اخذ کرده است.

عادل آذر عضویت در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در دوره هفتم را در کارنامه کاری‌اش دارد.وی ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، ریاست مرکز مطالعات مدیریت و بهره‌وری ایران، عضویت در هیئت امنای دانشگاه تربیت مدرس، مدیریت گروه مدیریت صنعتی دانشگاه تربیت مدرس و مدیریت گروه مدیریت صنعتی دانشگاه امام صادق(ع) را نیز بر عهده داشته است.

وامروز هم عادل آذر  توانست با 200رای موافق از مجموع231رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،سکانداری یکی ازمهمترین دستگاههای نظارت بر بودجه کشور را اخذ نماید،البته صرفنظر از توانمندیهای آذر ،نبایستی تلاشهای جلال میرزایی نمانیده حوزه شمالی استان در جلب نظر نمایندگان همفکر خود خصوصا فراکسیون امید را در رای به عادل آذر نادیده گرفت .

جلال میرزایی در دومین آزمون جدی خود در مقوله جلب آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوش درخشید ؛قطعا این روند می تواند در تصویب طرحهای مهمتری که خیر وصلاح مردم استان ایلام در آن نهفته است مثمر ثمر واقع شود ،در ادامه راه حضور این نماینده مجلس در بزرگترین فراکسیون مجلس شورای اسلامی می تواند با تصویب طرحها ولوایح مختلف در حل بسیاری از مشکلات استان ایلام وحتی غرب کشور مفید واثر گذار باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار