رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور:
تابناک: رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور فردا صبح به همراه ۱۲ وزیر کلیدی، مشاوران و معاونان خود و ۸۰ سرمایه‌گذار کلان به اصفهان سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین نجار در نشست مطبوعاتی ‌با خبرنگاران، اظهارداشت: دیدار مردمی این سفر صبح فردا با حضور اقشار مختلف جامعه اعم از اصحاب رسانه، روحانیون، خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران، فعالان اقتصادی در میدان امام(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: امید داریم که این سفر هیئت دولت دستارودهایی را برای استان اصفهان داشته باشد و جمع‌بندی این سفر که در ساعات پایانی حضور روحانی در اصفهان در شورای اداری استان برگزار می‌شود به نفع مردم استان اصفهان باشد.

رئیس ستاد استقبال مردمی از رئیس جمهور با بیان اینکه روحانی از روزی که انتخاب شد مواضع مشخصی در حوزه‌های سیاست داخلی و خارجی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته تصریح کرد: امید داریم که استقبال مردم از حضور رئیس جمهور به گونه‌ای باشد که میدان نقش جهان یک بار دیگر شاهد تجمعات انقلابی باشد و خیر و برکت برای استان، کشور و نظام داشته باشد و پیام این تجمع مردم اصفهان نیز مطرح کردن مطالبات خود به ویژه در زمینه آب، محیط زیست و اشتغال است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور فردا خبرهای خوبی را برای اصفهان می‌دهد گفت: روحانی به همراه 12 وزیر کلیدی، مشاوران و معاونان خود و 80 سرمایه‌گذار کلان به اصفهان سفر می‌کند و امید داریم این حضور روح امید را در فعالان اقتصادی استان بدمد و توقع ما از حضور و استقبال مردم با توجه به ایام دهه فجر یادآوری دوران انقلاب است.

نجار با اشاره به راه‌اندازی سامانه 111 برای ارتباطات مردمی با هیئت دولت گفت‌: این سامانه در 4 شیفت کاری و 250 کاربر منتظر دریافت صحبت‌ها و مشکلات مردم است.

وی خاطرنشان کرد‌ این سفر، سفر مصوبه محور و افتتاح محور نبوده و رئیس جمهور پروژه‌هایی که توجیه اقتصادی ندارند را افتتاح نمی‌کند و این سفر در حد دیدار مردمی و بازدید بوده و روحانی شامگاه پنجشنبه بعد از جلسه شورای ادرای، اصفهان را به مقصد پایتخت ترک می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :