سخنگوی شهرداری مشهد در پاسخ به تابناک‌رضوی:
سخنگوی شهرداری مشهد از اختصاص 30 دستگاه اتوبوس شهری برای رفع مشکل حمل و نقل علاقمندان دو تیم سیاه جامگان و پدیده به ورزشگاه ثامن الائمه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 30 July 2016
مهدی رضوی کیا در پاسخ به تابناک رضوی پیرامون مطلب «از وعده شهردار تا سردرگمی علاقمندان در آستانه شهرآورد فوتبال مشهد» اظهار کرد: با تدابیر انجام شده 30 دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر مشهد برای همه بازی های سیاه جامگان و پدیده بصورت رفت و برگشت اختصاص خواهد یافت.  
وی افزود: علاقمندان و فوتبال دوستان شهرآورد مشهد نیز می توانند از این امکان حمل و نقل برای انتقال به ورزشگاه ثامن الائمه بهره مند شوند.
سخنگوی شهرداری مشهد دلیل عدم تعین وضعیت نهایی حمل و نقل شهری فوتبال دوستان مشهدی را طی روزهای گذشته، طولانی شدن روال قانونی این موضوع عنوان کرد و افزود: برای بازی شهرآورد این دو تیم مشهدی نیز 30 دستگاه اتوبوس در نظرگرفته شده است که این تعداد با نظر مدیران این دو باشگاه در نقاط مختلف شهری استقرار خواهند یافت و هوادارن می توانند در دو مسیر رفت و برگشت از امکان حمل و نقل شهری استفاده کنند.
رضوی کیا همچنین با تاکید بر عدم تفاوت میان دو باشگاه سیاه جامگان و پدیده از منظر مدیریت شهری مشهد گفت: برنامه ریزی هایی جهت مساعدت با این دو باشگاه در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات شهری نیز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگذاران مردم در شهرداری مشهد حداکثر حمایت را از ورزش فوتبال در این شهر انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار