رییس شورای شهر اردبیل گفت:عملیات اجرایی پل قدس بدلیل مشکلات بانکی تعطیل شده و لازم است اعضای شورا نسبت به این موضوع حساس بوده ودر شروع مجدد عملیات اجرایی این طرح تصمیم گیری کنند .
کد خبر: ۲۷۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 16 August 2016

به گزارش ایرنا، ذکی الله خوشبخت در یکصد و سی امین جلسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه امورات شهری نباید با مشکل مواجه شود تشریح کرد: اکثر مردم با شهرداری در ارتباط هستند و بی توجهی به مردم وغفلت از مشکلات مردم نارضایتی آنها را در پی خواهد داشت.
وی بیان کرد: برای رسیدگی بیشتر به امور مردم اگر لازم باشد تعداد جلسات فوق العاده را افزایش میدهیم تا به مسایل به نحو احسن رسیدگی شود چرا که چندین پروژه مهم در شهرداری در دست اجرا است که باید تصمیم گیری لازم در خصوص آنها گرفته می شد.
در ادامه این جلسه ناصر ناطق درآبادی عضو شورای شهر اردبیل تعطیلی پل قدس را یادآور شد وگفت :در آذرماه سال گذسته ابهام های موجود در پل قدس را متذکر شدم چون نوع وام ،شرایط ،ضمانت و وثیقه وام در این قرارداد مشخص نشده است
سید غنی فروزان دیگر عضو شورای اسلامی شهر اردبیل هم گفت: با اینکه پل قدس یکی از دستاوردهای شورای چهارم است اما در مورد این پل احساس خطر می کنیم چرا که پیمانکار توان پرداخت 12 میلیارد را نخواهد داشت و بانک شهر نیز وثیقه بانکی را که مربوط به شهرداری است به اجرا خواهد گذاشت.
وی افزود:امور حقوقی شهرداری و سرپرشت شهردار باید این موضوع را جدی بگیرند.
حسین افسانه عضو دیگر شورای شهر اردبیل هم گفت: نباید در مورد مصوبات گذشته که خود اعضای شورای شهر به آن رای داده اند بحث های غیرمرتبط را وارد جلسه کرد .
علیرضا سلیمانی یکی دیگر از اعضای شورا هم تعطیلی پل قدس را غیر قابل توجیه دانست وگفت: پیمانکار نمی تواند پروژه را تعطیل کند اصلا این کار مغایر با قانون است پیمانکار باید طرح را مجددا شروع کند وحق ندارد طرح را تعطیل کند ودر صورت تعطیلی حتی پیمانکار مشمول جریمه می شود
در پایان اعضای شورا برای رفع مشکلات بانکی طرح رای به وثیقه دو ملک ودو پارکینگ در بانک دادند تا از این طریق گره مشکلات وام وتخصیص وام به پیمانکار باز شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار