مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از کاهش مجروحان و افزایش کشته‌شدگان حوادث کار در کرمانشاه طی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 21 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه کرمانشاه، آرتین کمالی اظهار داشت: طی سه ماهه نخست امسال 105 نفر که شامل دو زن و 103 مرد بودند بر اثر حوادث کاری در استان زخمی شدند و این در حالی است که این ارقام در مدت مشابه سال 94 رقمی برابر با 159 نفر و مشتمل بر سه زن و 156 مرد بود که بیانگر کاهش 34 درصدی است.

وی ادامه داد: در همین مدت از سال‌جاری نیز 14 مرد بر اثر حوادث کار در استان کشته شدند که این آمار طی سه ماهه نخست سال قبل 12 نفر بود که متاسفانه شاهد افزایش آن طی امسال هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری 26 پرونده با موضوع قصور پزشکی در واحد کمیسیون‌های پزشکی اداره کل پزشکی قانونی کرمانشاه بررسی و اعلام نظر شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه از سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

کمالی خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری تعداد 26 پرونده با موضوع قصور در کمیسیون‌های پزشکی این اداره‌کل بررسی و از این تعداد دو مورد محکوم و 24 مورد تبرئه اعلام شد.

این مسؤول یادآور شد: این در حالی است که در سه ماهه نخست سال قبل تعداد این پرونده‌ها 14 مورد بود و از این تعداد 5 مورد محکوم و 9 مورد تبرئه شده بودند.

وی بیان کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری 3 هزار و 631 نفر و مشتمل بر یک‌هزار و 98 زن و همچنین 2 هزار و 533 مرد بر اثر نزاع به این اداره‌کل مراجعه کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی 17 درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار