وحید اصلانی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق چوب در بخش شاندرمن اظهار کرد: ماموران انتظامی ماسال موضوع مذکور را پیگیری کردند
کد خبر: ۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 27 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، وحید اصلانی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق چوب در بخش شاندرمن اظهار کرد: ماموران انتظامی ماسال موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی از شناسایی و دستگیری متهم قاچاق چوب توسط ماموران انتظامی ماسال خبر داد و افزود: 150 اصله چوب قاچاق و کم‌یاب از متهم کشف و ضبط شده است.

اصلانی با بیان اینکه چوب کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی ماسال شده است، تصریح کرد: شهروندان به منظور حفظ ثروت ملی و بیت‌المال در صورت مشاهده هر گونه قاچاق چوب موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

*دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز در گیلان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شخصی به صورت اینترنتی اظهار کرد: پلیس با تحقیقات از مال‌باخته عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی را شناسایی کرد.

ایرج محمدخانی عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی را ساکن شهرستان آمل در استان مازندران عنوان کرد و افزود: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی متهم را در شهرستان مذکور دستگیر کردند.

وی با اشاره به مستندات کشف شده از متهم، بیان کرد: متهم با سوءاستفاده از غفلت صاحب کارت بانکی و به‌دست آوردن رمز اینترنتی مبلغ 32 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب اینترنتی شاکی برداشت کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار