اعضای شورای شهر اردبیل با درخواستی از سوی شهرداری اردبیل موافقت کردند تا بر اساس آن به جای ضمانت‌نامه بانکی مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان تعهدنامه رسمی و سفته در حفظ تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته دو را به انجام برساند.
کد خبر: ۲۸۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 29 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که شامگاه یکشنبه برگزار شد نامه شهردار اردبیل مبنی بر درخواست مدیرعامل باشگا آبی‌پوشان در ارائه مهلتی جدید برای تامین ضمانت بانکی و انجام تعهد شخصی و دادن سفته به جای ضمانت بانکی اعضای شورای شهر به دلیل مهلت کم تیم آبی‌پوشان برای حضور در لیگ دسته دو مورد موافقت قرار گرفت.

در این جلسه علی هدایتی یکی از اعضای شورای شهر اردبیل با بیان اینکه با اظهارات سنجیده و کارشناسی شده ناطق‌درآبادی موافق هستم افزود: این حرکت زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا تیم معلق نماند بلکه با نام جدید و همت مدیران باشگاه بتواند به فعالیت خود ادامه داده و در لیگ دسته دو حضور پیدا کند.

هدایتی عنوان کرد: سفته نیز جزو ضمانت‌های بانکی است اما قطعا جای ضمانت بانکی شفاف و روشنی را نمی‌گیرد اما باید به یاد داشته باشیم که عده‌ای به دنبال آن هستند تا تیم شهرداری اردبیل منحل شده و با نگاه سیاسی در جایگاه این تیم تزلزل ایجاد کند.

حسین افسانه دیگر عضو شورای شهر اردبیل با انتقاد از مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان در بیان اظهارنظرهای متفاوت در باب رایگان واگذار شدن این تیم بیان کرد: معلوم نیست چرا این شخص نمی‌خواهد به صورت شفاف اعلام کند که تیم را رایگان گرفته است در حالی که اظهارنظرهای متناقص او کم لطفی در حق شورا و شهرداری است.

وی افزود: قطعا باید ضمانت‌نامه بانکی معتبر مدنظر شورا و شهرداری در این ماجرا باشد اما می‌توانیم فرصت یک ماهه‌ای بدهیم تا به جای سفته و تعهد کتبی سرمایه‌گذار ضمانت‌نامه بانکی معتبر تامین کند تا ما دچار 120 میلیون تومان خسارت در این باب نشویم.

علیرضا سلیمانی دیگر عضو شورای شهر با بیان اینکه باید این بحران را بیش از این مدیریت می‌کردیم تا به شکل قانونی این واگذاری انجام می‌شد، افزود از روز سه شنبه بر اساس اعلام سازمان لیگ مسابقات لیگ دسته دو آغاز می‌شود و ما اگر با این نامه تکلیف تیم را تعیین نکنیم بازی سه بر صفر به ضرر تیم آبی‌پوشان اعلام خواهد شد که ما به دلیل حساسیت مقطع کنونی باید با این موضوع موافقت کنیم تا در ماه آینده سرمایه‌گذار ضمانت‌نامه‌ای را دریافت کرده و تحویل شهرداری دهد.

وی گفت: ما اگر این کار را نکنیم سقوط و نابودی تیم فوتبال شهرداری اردبیل به نام ما رقم خواهد خورد و بهتر است از این کار پرهیز کرده و به روند متفاوت تیم شهرداری اردبیل نظر مساعدی داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار