مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: صدا و سیما برای برگزاری بزرگداشت هفته معلم آمادگی کامل دارد و آثاری را برای این هفته آماده کرده است.
کد خبر: ۲۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 29 April 2015
حجت‌الاسلام علی نهاوندی در شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیما برای برگزاری بزرگداشت هفته معلم آمادگی کامل دارد و آثاری را برای این هفته آماده کرده است.

وی افزود: باید در این هفته برای تقدیر از معلمان روحانی هم برنامه‌ای داشت و جایگاه ویژه روحانیت را در نقش آموزگاری به نمایش گذاشت.

نهاوندی عنوان کرد: برای هفته بزرگداشت مقام معلم برای تقدیر از معلمان بازنشسته و پیشکسوت ویژه برنامه‌هایی با محوریت مشهد قدیم آماده پخش شده و فعالیت‌ها و زحمات معلمان را در طول سال‌های گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: می‌توانند معلمان از حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و آموزشی در برنامه‌های این هفته حضور داشته باشند همچنین معلمان نمونه برای انتقال تجربیات خود می‌توانند از ظرفیت‌های صدا و سیما در استان استفاده کنند.

حسین شادکام معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه جلسه اظهار کرد: موضوعاتی در کارگروه‌ مشارکت با دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی برای هفته معلم پیگیری شده و اولویت تقدیر اقشار دیگر از معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم بوده است.

وی افزود: توسط مدیرکل شهری و روستایی استانداری 9 مصوبه در عناوین مختلف به شهرداری‌های استان ابلاغ شده و در هفته معلم برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار