مازندران در آیینه حوادث؛
با توجه به ادله دیجیتالی كشف شده متهم به صراحت به جرم خود و اینكه با سوء استفاده از غفلت صاحب كارت بانكی و بدست آوردن رمز اینترنتی،مبلغ...
کد خبر: ۲۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 14 July 2015
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر مازندران ، از کشف 300 کيلو گرم گوشت خوک و دستگيري متهمان خبر داد.

به گزارش تابناک فرمانده انتظامي شهرستان " قائمشهر " در تشريح اين خبر گفت: برابر گزارش منابع و مخبران ،مرحله ديگري از عمليات تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي و مقابله با تخلفات صنفي در دستور كار تيم هاي گشت و عمليات فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ " قدمي "در ادامه بيان داشت: نظارت بر واحدهاي صنفي كه به عرضه مواد خوراكي و غذايي مشغول هستند يكي از اولويت هاي كاري پليس در اجراي اين ماموريت ضربتي است كه با همكاري و هماهنگي كارشناسان دستگاه هاي مسئول اجرا مي شود و با سلامتي و احساس امنيت جامعه نقش مستقيمي دارد.

وي خاطر نشان كرد: عوامل كلانتري 12 در عملياتي با هماهنگي مقام قضائي ، متهم و شخصي ديگر به نام "ح م " که در حال سلاخي گوشت هاي خوک بوده را دستگير و مقدار 300کيلوگرم گوشت کشف کردند.

قدمي افزود: گوشت هاي مکشوفه تحويل اداره دامپزشکي شد و در اين خصوص نيز پرونده قضائي تشكيل و موضوع توسط کارشناسان دامپزشکي شهرستان تحت بررسي است.

همچنین معاون دادستان بابلسر از کشف چهار کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و 44 لیتر مشروبات الکلی در بابلسر خبر داد و گفت: در این پرونده سه نفر دستگیر و یک نفر متواری شده است.

اسماعیل شیرانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند در یک عملیات چهار کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و 44 لیتر مشروبات الکلی کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این پرونده سه نفر دستگیر و یک نفر متواری شده است، گفت: یکی از متهمان پرونده دارای پنج فقره سابقه کیفری است.

معاون دادستان بابلسر با بیان اینکه متهمان پرونده متولدان سال‌های 65، 72 و 74 بوده‌اند، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات ویژه توانستند این سه متهم را در یکی از خیابان‌های این شهرستان دستگیر کنند.

شیرانی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز 32 میلیون ریالی در لنگرود استان گیلان در آمل دستگیر شد.
سرهنگ" ایرج محمد خانی" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت:در پی ارجاع یك فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود به دادخواهی فردی مبنی بر اینكه از حساب وی به صورت غیر مجاز مبلغ 32 میلیون ریال برداشت شده، موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ محمد خانی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی فنی و پلیسی، عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شاکی كه مردی 37 ساله اهل و ساكن شهرستان آمل بود، شناسایی شده و با اخذ نیابت قضایی و اعزام کارآگاهان این پلیس به شهرستان آمل، متهم دستگیر شد.
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتالی كشف شده متهم به صراحت به جرم خود و اینكه با سوء استفاده از غفلت صاحب كارت بانكی و بدست آوردن رمز اینترنتی،مبلغ 32 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب اینترنتی شاكی برداشت كرده، اعتراف نمود.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینكه متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد،از شهروندان خواست،در حفظ و نگهداری از کارت عابر بانک خود نهایت دقت و جدیت را به خرج داده ، هرگز اطلاعات مهم كارت بانكی خود نظیر (شماره حساب، شماره كارت، رمز اینترنتی، 2CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده، برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود همیشه از پروتکل امنhttps استفاده کنند ، ازصفحه كلیدمجازی برای واردكردن رمزاینترنتی استفاده نمایند ، ازفروشگاههای اینترنتی دارای نماد اعتماد الكترونیك خرید کنند تا بدین ترتیب ضریب امنیت حساب بانكی آنها افزایش یابد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار