کد خبر: ۳۰۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 24 September 2016


مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه پیام گفت که بر اساس مطالعات صورت گرفته، استان البرز ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب صنایع هایتک کشور را دارد.

به گزارش ایرنا، سعید زرندی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که در محل فرودگاه برگزار شد، افزود: 6 سال پیش در بدو تاسیس استان مطالعاتی پیرامون پتانسیل های البرز صورت گرفت و همان زمان مقرر شد که البرز قطب صنایع هایتک کشور شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به شرایط خاص فرودگاه پیام باید تمرکز لازم برای ایجاد قطب آی سی تی کشور صورت گیرد.

زرندی گفت: زیرساخت های ضروری برای این امر فراهم است و انسجام فکری در این رابطه تاکنون محقق شده است.

وی افزود: برای اجرایی کردن مباحث مربوط به صنایع دانش بنیان کمبود درک علمی وجود دارد، از این رو باید مباحث عملی در این راستا نهادینه شده و در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه پیام با اشاره به اینکه گمرک استان البرز باید در کشور به عنوان یک قطب تخصصی مطرح شود، خاطر نشان کرد: استان البرز ظرفیت های لازم را در این زمینه دارد.

وی گفت: شهر آی سی تی باید محور اقدامات استان باشد که در این خصوص برنامه دقیق زمان بندی شده ارائه می شود و اهتمام تمرکز برای جذب سرمایه گذار خارجی برای این امر به جد وجود دارد.

زرندی افزود: از ظرفیت های هوایی استان بهره برداری شده و برای این امر اقدامات لازم صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار