رئیس اداره ورزش بابلسر خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: در صورت تخصیص اعتبار پیش‌بینی‌شده تا پایان سال مالی، خانه بوکس شهرستان بابلسر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 21 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل پهلوان امشب در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: تمام تلاش ما در اداره ورزش و جوانان بابلسر آمیخته شدن فرهنگ اسلامی با فرهنگ ورزشی است، الگوهای اسلامی و ورزش پهلوانی باید سرلوحه کار ورزشکاران ما قرار گیرد.
افتتاح و بهره‌برداری از خانه بوکس بابلسر تا پایان سال مالی 
وی نیاز کنونی جامعه را ترویج فرهنگ ورزش در کنار ترویج اخلاق و تهذیب دانست و افزود: توسعه ورزش و امکانات ورزشی در شهرستان یکی از عوامل مهم جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه بخشی از رسالت اداره ورزش توجه به نیازهای جوانان است، گفت: در تلاشیم تا با تعامل تمامی دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و مشارکت آنها برنامه‌های فرهنگی ورزشی خوبی در سطح شهرستان اجرا کنیم و بستر تعالی، شادی و نشاط در فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد جامعه و نسل جوان را فراهم کنیم.
 
پهلوان با اشاره به وجود 43 هیأت ورزشی در سطح شهرستان بابلسر، بیان کرد: از این تعداد 32 هیأت ورزشی فعال هستند.
 
وی با بیان اینکه بیش از 70 جلسه تخصصی با هیأت‌های ورزشی برگزار کردیم و به جمع‌بندی خوبی درباره نحوه همکاری با هیأت‌های ورزشی دست یافتیم، گفت: در این جلسات سعی کردیم تا نقاط ضعف و قوت هیأت‌ها را شناسایی و به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بپردازیم.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه بعد از ابلاغ برنامه ششم توسعه تمام اهداف و برنامه این اداره در راستای آن صورت می‌گیرد، تأکید کرد: امیدواریم با تحقق برنامه‌های تدوین‌شده به‌ویژه در حوزه ورزش همگانی شاهد توسعه سلامت محور در سطح شهرستان باشیم.
 
این مسؤول با اشاره به 16 ورزشکار ملی‌پوش در 18 ماه گذشته در هشت رشته ورزشی و با بیان اینکه توسط 6 ورزشکار این شهرستان 12 مدال آسیایی و جهانی کسب شد، گفت: تمام تلاش ما توسعه ورزش شهرستان و کسب مدال در 15 رشته ورزشی که امکان توسعه و مدال‌آوری دارد، است.
 
پهلوان با اشاره به احداث سالن نیمه‌کاره بوکس شهرستان که با احداث آن تنها خانه بوکس این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: در حال حاضر این خانه بوکس با پیشرفت فیزیکی 60 درصد نیمه‌کاره مانده است که با پیش‌بینی اعتبار 100 میلیون تومانی امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم این خانه بوکس را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.
 
وی با بیان اینکه با وجود آنکه بسیاری از قهرمانان بوکس کشور برخاسته از این شهرستان هستند اما وضعیت بوکس شهرستان مطلوب نیست، اظهار کرد: به‌دلیل چندمنظوره بودن این سالن با افتتاح آن مشکل مکانی بسیاری از ورزش‌های رزمی از قبیل کاراته، کونگ‌فو، تکواندو و ورزش‌های رزمی دیگر حل می‌شود.
 
پهلوان همچنین با اشاره به سالن نیمه‌کاره احمدکلا، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی این سالن نیز به بهره‌برداری برسد.
 
وی در پایان با اشاره به اهمیت ورزش بانوان با بیان اینکه نیمی از جمعیت شهرستان ما را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: نیاز است توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان شود و ورزش در سبد خانوارها مورد توجه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار