مدیر‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جوانان و نوجوانان خواست که از فضای مجازی در راستای کسب علم و پیشرفت کشور استفاده کنند و گفت: دشمنان نظام قصد دارند نوجوانان را از درون پوچ کنند تا زمینه را برای تهاجم نظامی فراهم کنند.
کد خبر: ۳۱۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 29 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سلیمان محبی امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌ ویژه شهید محمد‌حسین فهمیده و تبریک «روز نوجوان» و «روز بسیج دانش‌آموزی»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید فهمیده را یک نوجوان نمونه، استثنایى و پرورش‌ یافته در آب و هواى تحول یک ملت توصیف کردند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی درباره شهید فهمیده که فرمودند رهبر ما آن طفل 12 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم‌ ما بزرگ‌تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید، گفت: 36 هزار شهید در دوران دفاع مقدس مربوط به قشر دانش‌آموزان است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هر کشوری به نیروی نوجوان و جوان خود به عنوان موتور متحرک آن کشور نیازمند است، افزود: نوجوانان و جوانان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های علمی و نظامی خوش درخشیدند.

این مسؤول حضور دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نظامی را نشان‌گر احساس مسؤولیت این قشر در دفاع از کشور، نظام و ولایت دانست و بیان کرد: خوان این شهیدان بر پیشانی نوجوانان این ملت مهر افتخار را ثبت کرد.

وی با بیان اینکه روزی نوجوانان این ملت با احساس مسؤولیت در جبهه‌های نظامی اجازه تجاوز را به دشمنان نداند، ادامه داد: امروز نوجوانان و جوانان ایرانی لازم است در جبهه نرم و مبارزه با تهاجم فرهنگی خوش بدرخشند، چرا که دشمنان نظام قصد دارند نوجوانان این مرز و بوم را از درون پوچ کنند تا زمینه را برای تهاجم نظامی فراهم کنند.

محبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که تحصیل، تهذیب نفس و ورزش را سه عامل اصلی پیشرفت جوانان دانستند، گفت: نوجوانان و جوانان ابتدا باید پاکدامن و اخلاص عمل داشته باشند و در کنار آن تحصیلات و ورزش را نیز ادامه دهند.

وی به عزم جدی دشمنان در راستای تضعیف و از بین بردن ملت اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان میلیاردها را بدون اینکه دریافتی از مخاطب داشته باشند در راستای انحراف عقاید ملت به‌خصوص نوجوانان و جوانان ایرانی هزینه می‌کنند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امنیت امروز ایران را در سایه‌سار خون شهدا عنوان کرد و افزود: نوجوانان و جوانان ایرانی بیدار باشند و از فضای مجازی در راستای کسب علم و پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی از اولیای دانش‌آموزان خواست که محیط امن را برای فرزندان خود در خانواده فراهم کنند و تصریح کرد: اولیا باید طوری عمل کنند که خانواده به‌عنوان یک پناهگاه و محیطی جذاب برای نوجوانان و جوانان محسوب شود تا این قشر به محیط‌های نا‌امن برای رسیدن به خواسته‌های خود پناه نبرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار