آنها نقشه تقابل با این حرکت عظیم را کشیدند تا مخالفین نظام اسلامی و مشتی جوان فریب خورده در تاریخ هفتم آبانماه که به قولی مجعول مصادف با تولد کوروش است همایشی را در پاسارگاد و تخت جمشید حدود ۲۰ هزار نفر ترتیب دهدند ، که لازم است جوانان عزیز بسیجی و حزب الهی و مخصوصا هیئتی های عاشورایی بصیرت افزایی کنند و روشنگری نمایند .
کد خبر: ۳۲۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 01 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،تاریخ کشورمان را که مرور کنیم، میان اتفاقات فراوانی که از سرگذرانده‌ایم، مواردی را خواهیم یافت که به رغم گذشت سال ها و قرن ها از وقوعشان، هنوز آنقدر قابل توجه اند که ـ درست یا غلط ـ می‌توانند دستمایه شکل گیری وقایعی جدید شوند. مثل منشور حقوق بشر کوروش بزرگ که جز ایرانیان، مورد توجه بسیاری از جهانیان نیز هست.

اتفاقی که در کنار روایت‌های نقل شده از کوروش، پادشاه مشهور هخامنشی، دستمایه خوبی برای افتخار به این شخصیت تاریخی به شمار می‌آید و به دلایل فراوان، در مقاطع مختلف تاریخی نیز تقویت شده است. از جمله در دولت قبل که منشور اصلی حقوق بشر کوروش به کشورمان منتقل شد و برای عموم به نمایش درآمد.
 
هفتم آذر و واکنش سید علی محمد بزرگواری + تصویر 
اما در این میان توجه به دو نکته بسیار ضروری است :اول اینکه مسئولان ما نباید اینگونه موارد را به فرصتی برای بیگانگان تبدیل کنند تا آن ها بتوانند از آن به عنوان برگی برنده استفاده کنند، بلکه با مدیریت اینگونه وقایع آن را در حد و اندازه ی خودش به سرانجام برسانیم. دوم اینکه به نظر می رسد برخی هم آن را به دست مایه ای برای تقابل میان کورش هخامنشی و دین مبین اسلام تبدیل کرده اند که در هر دو مورد باید با هوشیاری عمل کرد.
در این بین هم برخی افراد از دیدگاه سیاسی موضوع را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده اند. سید علی محمد بزرگواری با انتشار عکس نوشته ای به موضوع هفتم آذر واکنش نشان داده است.
متن عکس نوشته سید علی محمد بزرگواری :
در اربعین حسینی در یکی دو سال گذشته حدود بیش از بیست میلیون نفر از رهروان و شیعیان حسینی در هر راهپیمایی چنان زمینه ای را به وجود آورده که انشاالله در راهپیمایی امسال بیش از سالهای گذشته شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام شرکت خواهند نمود و قطعا از ایران اسلامی بیش از دو میلیون شرکت خواهند کرد.
لذا به همین خاطر رسانه های صهیونیستی و آمریکایی و مزدوران داخلی آنها نقشه تقابل با این حرکت عظیم را کشیدند تا مخالفین نظام اسلامی و مشتی جوان فریب خورده در تاریخ هفتم آبانماه که به قولی مجعول مصادف با تولد کوروش است همایشی را در پاسارگاد و تخت جمشید حدود ۲۰ هزار نفر ترتیب دهدند ، که لازم است جوانان عزیز بسیجی و حزب الهی و مخصوصا هیئتی های عاشورایی بصیرت افزایی کنند و روشنگری نمایند که این گونه حرکت ها از نقشه ها و ترفندهای دشمنان اهل بیت مانند صهیونیست ها و وهابی ها است که میخواهند با حرکت اربعین حسینی مقابله نمایند .
چون دشمنان واقعا به وحشت افتاده اند و در این راه بصیرت افزایی از ملامت هیچ ملامت کننده ای نباید هراسید. وبنده نه در دادن آبروی خود آماده ام ، بلکه جانم را هم در طبق اخلاص گذاشته و این آهنگ انقلابی گری است و ربطی به اصولگرایی و غیره ندارد.
 
هفتم آذر و واکنش سید علی محمد بزرگواری + تصویر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ساداتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
والا چی بگم بعدا مردم شریف استان فک میکنند سادات امامزاده علی که خود پیشرو روشنفکری هستند اینجوری فک میکنند ٬ این آقا از طرف خودش صحبت میکنه و اصلا روش و دیدگاش با جوانان طایفه بزرگ سادات اصلا همخوانی ندارد ٬
روزبه
|
United States
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
این اقا یا چماقشو به رخ میکشه یا گیر میده به یادگار امام راحل که با خفت مواجه شد حالا هم میخواد به تاریخ ایران دست ببره و تحریفش کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار