نوای "مرگ بر آمريكا" در آذربايجان‌شرقی طنین انداز شد(تصاویر)
مراسم پر شکوه راهپیمایی 13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان و دانشجویان و مردم همیشه در صحنه استان درمیدان ساعت تبریز برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 03 November 2016
مراسم پر شکوه راهپیمایی 13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان و دانشجویان و مردم همیشه در صحنه استان درمیدان ساعت تبریز برگزار گردید.

آیت الله مجتهدشبستری امام جمعه تبریز سخنران این مراسم بود.وی ابتدا با تقدیر و تشکر از حضور پرشکوه امت حزب الله تبریز به شرح معنی استکبار پرداخت و گفت: استکبار یعنی زورگویی ونپذیرفتن حق است و این خوی تکبری استکبار جهانی است که خود رابرتر از همه دانسته و با خواسته های ظالمانه خود در مقابل همه ملت ها زورگویی می‌کند و به این دلیل است که باید درمقابل آن ایستاد.
 
منبع جنایت عضو جدید سازمان ملل!
نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت:عربستان سعودی را به عضویت سازمان ملل درآورده اند درحالی که بیشترین جنایات منطقه را انجام میدهد ومبنع جنایت است، و این حرکت سازمان ملل وحمایت برخی اعضای آن را محکوم میکنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد کوتاه فکر فرض میکنند که با مذاکره با آمریکا و کوتاه آمدن مشکلات حل می‌شوند خاطر نشان کرد،آمریکا خود بابحران های اقتصادی،فرهنگی واجتماعی زیادی سردرگریبان است،دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا آبروی آن کشور را با افشای حقایقی زشت برده اند.

آیت الله شبستری اذعان داشت،راه حل مشکلات،تهذیب نفس وتلاش در تحصیل و امید به اینکه مامی توانیم است  و هیچ گاه نباید منتظربیگانگان باشیم.
 
وی ادامه داد،آمریکا درصدداست تا کشورها رابه سطله خوددر آورد و در این میان ایران اسلامی باداشتن مواهب طبیعی بسیار نیز جزء مهمترین گزینه های آنهاست.
 
امام جمعه تبریز با اشاره به جنایت های بیشمار آمریکا در حق بشریت تصریح کرد:امریکا پس ازانجام جنایت های بسیاری به مانند 13ابان 57و نوژه ی همدان امروز میخواهند با مذاکره منافع خود رادنبال کنند

دست مخملی وچودنی
 
آیت الله شبستری اضافه کرد،آمریکایی که محرک جنگ تحمیلی بوده است امروزه میخواهد به ظاهر بادست مخملی وچودنی وبا لبخند مذاکره اهداف شوم خودرا دنبال کند.

وی درپایان سخنانش بابیان اینکه آمریکا برای رفع تحریم ها شرط های دیگری گذاشته است،متذکر شد،ماهیچ گاه موشک هایی که درمسیر دفاع ازمیهن اسلامی ساخته می‌شوند رامتوقف نخواهیم کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :