نماینده مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی گفت: 50 درصد ریل گذاری جدید مسیر کرمان - یزد تا شش ماه آینده انجام می شود و تعویض 100 کیلومتر ریل فرسوده مسیر کرمان - بافق یزد تا پایان بهار سال آینده صورت می گیرد.
کد خبر: ۳۲۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 13 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از اداره کل راه آهن استان کرمان افزود: با اهتمام جدی مدیران استان پس از اجرای مرحله اول، عملیات اجرایی تعویض ریل کل مسیر کرمان - بافق یزد نهایی و انجام می شود.
وی با اشاره به مطالبه مردم کرمان در خصوص ارائه خدمات مناسب تر مجموعه راه آهن استان بیان کرد: یکی از اولویت های مورد پیگیری در استان، تعویض خطوط ریلی است که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در مجموع 220 کیلومتر مسیر کرمان - بافق - یزد انجام می شود.
وی گفت: با اجرای کامل عملیات این پروژه مدت زمان پیمودن مسیر کرمان - بافق، حدود یک ساعت و نیم کوتاه خواهد شد و این یک اتفاق بزرگ برای مردم کرمان است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی قطار کرمان - فهرج - زاهدان خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده تخفیف ویژه ای برای دانشجویان، کارگران و کسانی که از این مسیر تردد می کنند ایجاد شده که می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
وی با اشاره به تسریع در اجرای عملیات پروژه راه آهن کرمان - سیرجان افزود: کار مطالعات اولیه این پروژه به پایان رسیده و با اعلام آمادگی بخش خصوصی امیدواریم هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه شروع شود.
پورابراهیمی با ابراز نگرانی از توقف اجرای پروژه راه آهن ایرانشهر - فهرج گفت: با اجرای این پروژه مسیر چابهار - ایرانشهر تا کرمان حدود 300 کیلومتر نزدیک تر خواهد شد که در جلسات آتی مجمع نمایندگان استان کرمان موضوع توقف این پروژه پیگیری می شود.
وی با تقدیر از زحمات پرسنل و مدیران اداره کل راه آهن استان کرمان افزود: امیدواریم با نصب ریل جدید تا پایان سال آینده، ضمن کاهش قابل توجه مدت زمان سفرها، امکانات مسافربری مناسب تر به مردم ارائه شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود عقب ماندگی های زیاد در حوزه ریلی در استان کرمان، طی یک سال گذشته اقدامات مثبت و خوبی در این بخش انجام شده که نیازمند اهتمام مضاعف تر مدیران راه آهن است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار