مستندات بزرگواری در خصوص مطهری
سید علی محمد بزرگواری نماینده دو دور گذشته مجلس شورای اسلامی با ارسال متنی ، مطهری را به تناقض گویی متهم کرده است.
کد خبر: ۳۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 26 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی محمد بزرگواری نماینده دو دور گذشته مجلس شورای اسلامی با ارسال متنی ، مطهری را به تناقض گویی متهم کرده است.
بزرگواری با انتخاب تیتر"فردی پر از تناقض؛مطهری دیروز و امروز" برخی سخنان علی مطهری در زمان های مختلف کنار هم قرار داده و این مواضع را متناقض نامیده است.
در این یادداشت چنین می خوانیم:

مطهری و هاشمی:

"وقتی یک خانواده ای اینقدر دستشان در امور اقتصادی و قدرت سیاسی باز باشد، کم کم جسارت پیدا می کنند و متعرض امور مقدس هم می شوند. مثلا دختر ایشان به چه مجوزی باید آزاد باشد که احکام اسلام را به راحتی زیر سوال ببرد." (۴ بهمن ۷۹)


آیت الله هاشمی از مصلحان واقعی و دلسوزان انقلاب هستند.( ۱۰فروردين ۱۳۹۳)

مطهری و احمدی نژاد:

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور در سال گذشته از الطاف خفیه الهی بود و مردم با انتخاب خود، انقلاب اسلامی را به مسیر اصلی آن بازگرداندند (۱۳شهریور ۸۵)

احمدی‌نژاد آمد و کشور را به هم ریخت و همه را به جان یکدیگر انداخت(۳ آذر ۹۲)

مطهری و اصلاحات:

خاتمی شیفته ی مغرب زمین و متفکران غربی است(۴ بهمن ۷۹)
مهمترین تغییر مورد نظر اصلاح طلبان، حذف ولایت فقیه یا به صورت یک مقام تشریفاتی درآوردن آن و حداقل محدود کردن اختیارات ولی فقیه است(۵ مهر۷۷)

مطهری در سال ۹۴ کاندیدا و در ۳۰ آبان ماه ۹۵ سخنران اصلاح طلبانی می شود که روزی آنان را آشوب طلب می نامید

مطهری و فتنه۷۸ و ۸۸:

فتنه ۷۸ : "قهرمانان این حادثه بسیجیانی هستند که خیابان‌های تهران را از لوث وجود اراذل و اوباش پاک کردند و مردمی هستند که پس از شنیدن ندای رهبر خود خیابانهای تهران و سایر شهرها را پر نمودند"(۲۸ خرداد۸۵)

این حادثه نشان داد که روزنامه های منافق تا چه حد می توانند در ایجاد یک آشوب موثر باشند. لذا حکومت اسلامی در تعطیل کردن آنها نباید تردید به خود راه دهد. (۲۸خرداد۸۵)

فتنه 88: حصر خانگی آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضائی همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
آغا خبر ندارید بگین خبری نیست گلایه ای هم نیست!!! اینکه بیایین از یک مهره ی سوخته و اوراقی مثل (م''ب) مطلب میذارید باعث میشه این جنازه ها کفن پاره کنن
آخه این بابا و کل حزب و جناح و خط و همفکرانش شعورشان از کلاس دومی علی مطهری هم کمتره!!!! علی مطهری مدرس زمانه!!! ندای خفته ی ملته!!! ندای آزادیخواهی ملت دردمند و خرتاسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار