فرمانده بسیج سپاه قصرشیرین گفت: اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر موجب اصلاح جامعه می شود و همه وظیفه دارند برای احیای آن تلاش کنند.
کد خبر: ۳۴۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز چهارشنبه در همایش سالیانه امر به معروف و نهی از منکر که با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و دبیران امر به معروف در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین برگزار شد، افزود: ضرورت امروز جامعه ما احیا و اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است و باید برای تحقق این امر الهی تلاش کنیم.
وی با بیان این که جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر نباشد، مسیر کمال را طی نمی کند، افزود: در دین مبین اسلام بر اجرای این مهم تاکید زیادی شده است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آیات و احکام اسلامی است و باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی مردم را به اجرای فریضه الهی امر به معرف و نهی از منکر در جامعه ترغیب و تشویق کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با اشاره به این که اجرای این امر الهی سبب بقای احکام و دستورات دینی می شود، افزود: وظیفه رابطان امر به معروف و متولیان این کار بسیار سنگین است زیرا با اجرای کامل این فریضه الهی ، شاهد جامعه ای سالم خواهیم بود.
سرهنگ حسنی گفت: توجه به اینکه اصل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی است، مردم نباید نسبت به اجرای آن بی تفاوت باشند.
در پایان این نشست از فعالان امر به معروف و نهی از منکر قصرشیرین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار