مردم کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خونگرم بودند و من هیچ بدی از آنها ندیدم و از کسی هم گله ندارم که امیدوارم اگر کسی در فضای اداری از من رنجیده، ببخشد.
کد خبر: ۳۴۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 15 December 2016
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و صحبت ها و رایزنی ها ، گزینه غیر بومی مدیرکلی ورزش و جوانان توانست ، مسئولین وزارت را مجاب کند تا کرسی ریاست این دستگاه دولتی را به وی بسپارند.
در حالی که چند روز پیش ، خبر تایید علوی از سوی منابع آگاه در وزارتخانه در این سایت خبری منتشر شده بود(اینجا)، امروز مدیر کل جدید رسما ریاست اداره ورزش و جوانان استان را بدست گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش، رحمانی مدیرکل امور استان‌ها، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش برگزار شد.

بنا بر این گزارش ، صبح امروز با حضور امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.
ایلنا نوشت:مدیرکل سابق اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود با بیان اینکه بیان عملکرد زیره به کرمان بردن است، اظهار داشت: ابتدا از اداره‌کل اطلاعات استان که روزانه عملکرد مرا مورد بررسی قرار می‌داد و به لحاظ معنوی مرا پشتیبانی می‌کرد، تشکر می‌کنم.
 
طلب بخشش ایزدپور در روز آخر + تصاویر
 
جهانبخش ایزدپور با تقدیر از بازرسی استان و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، آنان را عامل توسعه فضای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی گفت: من فکر می‌کردم در خانه خودم در حال خدمت هستم و مردم کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خونگرم بودند و من هیچ بدی از آنها ندیدم و از کسی هم گله ندارم که امیدوارم اگر کسی در فضای اداری از من رنجیده، ببخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار